Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



III. Актуалізація опорних знань.

— Що таке масштаб?

— Який масштаб можна використати на плані місцевості?

— Як позначають сторони горизонту на плані?

1-ий учень. Накреслити план квітника, довжина якого 800 см, ширина 600 см. Масштаб плану 1 см — 100 см.

2-ий учень. Написати, чим відрізняється малюнок від плану. 3-ій учень. Прочитати оповідання.

— Що можна зобразити на плані місцевості?

— Чи велику територію зображають у такий спосіб?

— Чи можна зобразити людей, будинки?

— Як бути, коли треба зобразити велику територію?

IV. Повідомлення теми та завдань уроку.

— Сьогодні на уроці ми ознайомимося, як зображують поверхню Землі, відгадавши загадки.

♦ Одноногий я стою, знаю службу я свою: на моїй нозі сповна куля держиться земна. (Глобус.)

♦ Країна без людей, міста без будинків, моря без води, ліси без дерев. (Географічна карта.)

Отже, тема уроку — "Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті". Сьогодні ви ознайомитесь з поняттям "карта", різними її видами, дізнаєтеся дещо нове про глобус. Протягом уроку будьте всі дуже уважними і готуйтеся до відповіді на запитання, яке я поставлю вам ще раз наприкінці уроку:

— Чим відрізняється карта від плану місцевості?


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 631

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Хід уроку | V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.