Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Індивідуальне (письмове) опитування.

2. Фронтальна перевірка.

— Чим відрізняються малюнки від плану?

— Що показує масштаб?

— Прочитайте масштаб: 1 см — 40 м; 1 см — 40 км.

— Щоб накреслити план предмета, що потрібно зробити?

3. Природничий диктант.

Вчитель читає текст і показує предметні картки із зображенням умовних знаків плану місцевості, а учні записують назву умовного знаку.

Текст

Сьогодні ми підемо на екскурсію в ліс. Шлях наш буде таким: вийшовши зі школи, ми пройдемо 500 м (1 см — 100 м) направо. Побачимо міст через річку, перейдемо через нього і побачимо ліс. Стежкою, що розділяє ліс на дві частини, ми дійдемо до цілі. Вам, звичайно, цікаво знати, яка мета нашої екскурсії. За 1/2 км від початку лісу є джерело, воно недоглянуте, забруднене. Тому ми очистимо його, зробимо огорожу, щоб воно було чистим, вода була смачною і холодною для людей і тварин.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 1319

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | III. Актуалізація опорних знань.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.