Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



VI. Осмислення учнями знань.

1. Робота з підручником.

Опрацювання статті "Як зображують місцевість на плані".

2. Відповіді на запитання після тексту.

— А як же бути з предметами, що є на місцевості? їх позначають умовними знаками (там, де містяться ці предмети).

5. Робота з таблицею умовних знаків.

Учні розглядають знаки до плану місцевості, запам'ятовують їх.

6. Практична робота.

На дошці висить таблиця з невеличким текстом, деякі слова якого замінено умовними позначками.

— Прочитайте лист, впізнайте, від кого він.

3. Практична робота (с. 92, підручник).

За планом місцевості (підручник, с. 91) визначити відстані між окремими предметами.

4. Робота в зошиті з друкованою основою

VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— Що ви вивчили на уроці?

— Що нового навчилися?

— Про що цікаве дізналися?

— Чим план місцевості відрізняється від малюнка?

— Чому більшість предметів на плані місцевості зображено за допомогою умовних знаків?

VIII. Домашнє завдання.

Опрацювати статтю "Як зображують місцевість на плані". У зошиті з природознавства з друкованою основою виконати завдання


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті.

Мета. Закріпити й поглибити знання учнів про план місцевості, масштаб, глобус, ознайомити їх із картою, з різними її видами, навчити відрізняти план від карти; виховувати любов до природи, почуття патріотизму, акуратність та спостережливість.

Обладнання. Фізична карта України, карта природних зон України, атласи, предметні картки (умовні знаки плану місцевості), олівці, глобус, карта півкуль.


Читайте також:

  1. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  2. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 509

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
V. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | Хід уроку

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.