VI. Осмислення учнями знань.
1. Робота з підручником.
Опрацювання статті "Як зображують місцевість на плані".
2. Відповіді на запитання після тексту.
— А як же бути з предметами, що є на місцевості? їх позначають умовними знаками (там, де містяться ці предмети).
5. Робота з таблицею умовних знаків.
Учні розглядають знаки до плану місцевості, запам'ятовують їх.
6. Практична робота.
На дошці висить таблиця з невеличким текстом, деякі слова якого замінено умовними позначками.
— Прочитайте лист, впізнайте, від кого він.
3. Практична робота (с. 92, підручник).
За планом місцевості (підручник, с. 91) визначити відстані між окремими предметами.
4. Робота в зошиті з друкованою основою
VII. Узагальнення та систематизація знань учнів.
— Що ви вивчили на уроці?
— Що нового навчилися?
— Про що цікаве дізналися?
— Чим план місцевості відрізняється від малюнка?
— Чому більшість предметів на плані місцевості зображено за допомогою умовних знаків?
VIII. Домашнє завдання.
Опрацювати статтю "Як зображують місцевість на плані". У зошиті з природознавства з друкованою основою виконати завдання
№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____
Тема . Як зображують поверхню Землі на глобусі і карті.
Мета . Закріпити й поглибити знання учнів про план місцевості, масштаб, глобус, ознайомити їх із картою, з різними її видами, навчити відрізняти план від карти; виховувати любов до природи, почуття патріотизму, акуратність та спостережливість.
Обладнання . Фізична карта України, карта природних зон України, атласи, предметні картки (умовні знаки плану місцевості), олівці, глобус, карта півкуль.
Читайте також:
I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. I. Контроль, корекція та закріплення знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань. II. Розвиток математичних знань.
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: