МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. — Щоб краще запам'ятати прослухану інформацію, з якою виступали "фахівці", прочитайте скорочений її виклад у статті підручника "Океани Землі". 2. Відповіді на запитання. — Що таке Світовий океан? — На які океани поділяється Світовий океан? — Який із океанів найбільший? Який найменший? — Як Світовий океан впливає на погоду? — Що дає людям Світовий океан? — Як людина впливає на Світовий океан? 3. Практична робота з контурною картою. — А зараз картограф-спеціаліст з науки про географічні карти допоможе вам позначити кожен океан у ваших контурних картах. "Картограф" біля дошки на фізичній карті півкуль показує і називає океани, а учні надписують їх на контурній карті. 4. Робота в зошитах з друкованою основою — Зробіть короткі нотатки з почутого і прочитаного у зошити. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Про що йшлося на сьогоднішній прес-конференції? — Що нового ви дізналися? Що вам сподобалося? Що ні? — Що вам найбільше запам'яталося? — Сподіваємося, що "кореспонденти" ознайомлять через засоби масової інформації широке коло населення з роботою нашої прес-конференції, її висновками. Я дякую всім за підготовку і участь у роботі. VIII. Домашнє завдання. — Прочитати в підручнику статтю "Океани Землі". Здійснити уявну подорож по одному з океанів, скласти усну розповідь. Маршрут подорожі розробити за допомогою карти з того місця, де ми живемо. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Населення Землі. Збережемо природу Землі разом. Мета. Ознайомити учнів з поняттям "раси", дати загальне уявлення про особливості кожної з них; поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу, підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати бережне, господарське ставлення до природи як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету Земля для нащадків. Обладнання. Карта півкуль, фотографії чи малюнки представників основних людських рас. Читайте також:
|
||||||||
|