МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. — Щоб краще запам'ятати прослухану інформацію, з якою виступали "фахівці", прочитайте скорочений її виклад у статті підручника "Океани Землі". 2. Відповіді на запитання. — Що таке Світовий океан? — На які океани поділяється Світовий океан? — Який із океанів найбільший? Який найменший? — Як Світовий океан впливає на погоду? — Що дає людям Світовий океан? — Як людина впливає на Світовий океан? 3. Практична робота з контурною картою. — А зараз картограф-спеціаліст з науки про географічні карти допоможе вам позначити кожен океан у ваших контурних картах. "Картограф" біля дошки на фізичній карті півкуль показує і називає океани, а учні надписують їх на контурній карті. 4. Робота в зошитах з друкованою основою — Зробіть короткі нотатки з почутого і прочитаного у зошити. VII. Узагальнення та систематизація знань учнів. — Про що йшлося на сьогоднішній прес-конференції? — Що нового ви дізналися? Що вам сподобалося? Що ні? — Що вам найбільше запам'яталося? — Сподіваємося, що "кореспонденти" ознайомлять через засоби масової інформації широке коло населення з роботою нашої прес-конференції, її висновками. Я дякую всім за підготовку і участь у роботі. VIII. Домашнє завдання. — Прочитати в підручнику статтю "Океани Землі". Здійснити уявну подорож по одному з океанів, скласти усну розповідь. Маршрут подорожі розробити за допомогою карти з того місця, де ми живемо. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Населення Землі. Збережемо природу Землі разом. Мета. Ознайомити учнів з поняттям "раси", дати загальне уявлення про особливості кожної з них; поглибити і розширити знання дітей про вплив людини на природу, підвести дітей до усвідомлення необхідності зберігати і примножувати природні багатства, раціонально їх використовувати; розвивати пізнавальний інтерес; виховувати бережне, господарське ставлення до природи як до рідного дому, бажання зберегти нашу планету Земля для нащадків. Обладнання. Карта півкуль, фотографії чи малюнки представників основних людських рас. Читайте також:
|
||||||||
|