Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Самостійна робота (письмова).

1 варіант.

1. На які частини поділяється Світовий океан?

2. Який з океанів найбільший?

3. Що дає людям Світовий океан?

4. Який материк омивається чотирма океанами?

5. Яка вода в океані: прісна чи солона?

2 варіант.

1. Як називаються простори суші, оточені морями й океанами?

2. Який материк омивається трьома океанами?

3. Які ви знаєте материки?

4. Де проходить межа між Європою і Азією?

5. Який материк найбільший?

2. Індивідуальне опитування (учні розповідають про уявні подорожі до одного з океанів).

III. Повідомлення теми і завдань уроку.

— На теле- і кіноекранах ви щоденно бачите калейдоскоп людських облич, які відрізняються один від одного кольором шкіри, волосся, очей, формою голови, обличчя. Багато людей виділяються одягом, способом життя. Але всі разом вони складають людство — населення Землі. Незважаючи на всю свою різноманітність, людство єдине і живе у спіль­ному домі під назвою — Земля.

Скільки ж людей живе на Землі? Що таке людські раси? Чим вони відрізняються одна від одної? Як людство впливає на природу Землі? Відповісти на ці питання ви зможете, вивчивши тему сьогоднішнього уроку "Населення Землі. Збережемо природу Землі разом".


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  3. I. Організація класу до уроку та повторення правил техніки безпеки.
  4. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  5. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  8. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку.
  9. III. Підсумки уроку
  10. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  11. III. ПІДСУМКИ УРОКУ
  12. III. підсумки уроку




Переглядів: 481

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VI. Осмислення учнями знань. | IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.