Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст лекції

Відповідно до Листа МОН від 19.06.2001 р. № 1/9-234 «Методичні рекомендації з питань порядку формування штатів загальноосвітніх навчальних закладів», до штатного розпису ЗНЗ введено посаду «вихователь групи продовженого дня», що фінансується за кошти місцевих бюджетів. Навантаження вихователя понад 6 годин на день та 30 годин на тиждень оплачується додатково за згодою сторін (батьки, вихователі, адміністрація ЗНЗ).

Коло обов’язків (робіт), що їх виконує кожний працівник, визначається посадовими інструкціями.

Зокрема, посадова інструкція вихователя групи продовженого дня включає:

1. Загальні положення.

2. Функції.

3. Посадові обов'язки.

4. Права.

5. Відповідальність.

6. Взаємовідносини (зв'язки за посадою)

 

Підготовка вихователя до роботи в групі продовженого дня включає педагогічну, методичну та психологічну готовність, аспекти якої та їх конкретизацію відображено на рис.3.1.

 

       
   


- підтримка позитивної мотивації дитини до матеріалу, який вивчається; - формування активної самостійної роботи в умовах індивідуальної чи групової діяльності; - врахування вікових психологічних особливостей школярів та їх пізнавальних інтересів; - зняття психологічного бар'єру спілкування та формування стійкого інтересу до занять.  

- організація взаємоконтролю та самоконтролю; - вироблення в учнів індивідуального стилю самостійної роботи при використанні зворотного зв'язку; - оволодіння технікою використання різноманітних засобів навчання та виховання.

 

 
 

 


 

Рис.3.1. Педагогічна, методична та психологічна підготовка вчителя-вихователя до роботи в групі продовженого дня


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 390

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Діяльність вчителя-вихователя | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.