МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ЗАВДАННЯ ДЛЯ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИВаріант 1 І. Теоретичне питання 1. Конкурентоспроможність як категорія і як властивість підприємства, що функціонує в умовах ринку 2. Порівняльний та відносний характер конкурентних переваг 3. Матриця формування конкурентної карти ринку ІI. Практичне завдання.
Варіант 2 І. Теоретичне питання 1. Сутність та види конкуренції 2. Сутність концепції „Ланцюгу створення вартості” 3. Диференціальний метод оцінки конкурентоспроможності продукції ІI. Практичне завдання.
Варіант 3 І. Теоретичне питання 1. Основні ознаки конкурентоспроможності 2. Основні положення концепції „Стратегічних зон господарювання” 3. Комплексний метод оцінки конкурентоспроможності продукції ІI. Практичне завдання. Варіант 4 І. Теоретичне питання 1. Поняття ринок, класифікація ринків 2. Різновиди конкурентних переваг за критерієм «джерела створення та можливість імітації» 3. Змішаний метод оцінки конкурентоспроможності продукції
Варіант 5 І. Теоретичне питання 1. Порівняльна характеристика основних ринкових структур 2. Сфери формування та реалізації конкурентних переваг 3. Графічний метод оцінки конкурентоспроможності продукції ІI. Практичне завдання.
Варіант 6 І. Теоретичне питання 1. Зв’язок конкуренції і монополії 2. Види та джерела формування конкурентних переваг 3. «Багатокутник конкурентоспроможності» продукції ІI. Практичне завдання.
Варіант 7 І. Теоретичне питання 1. Методи конкурентної боротьби та їх характеристики 2. Конкурентні стратегії та стратегічні показники, що впливають на вибір стратегії 3. Графічний метод оцінки конкурентоспроможності підприємства ІI. Практичне завдання.
Варіант 8 І. Теоретичне питання 1. Рівні конкурентної взаємодії суб’єктів конкуренції 2. Класифікації конкурентних стратегій 3. Матричні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства ІI. Практичне завдання.
Варіант 9 І. Теоретичне питання 1. Підходи до класифікації конкурентоспроможності 2. Стратегії формування конкурентних переваг 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: SWOT-аналіз ІI. Практичне завдання.
Варіант 10 І. Теоретичне питання 1. Типи ринкової поведінки підприємств в залежності від цілей, що переслідують підприємства 2. Стратегія забезпечення конкурентоспроможності підприємства 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: матриця БКГ (“Бостонської консалтингової групи”) ІI. Практичне завдання.
Варіант 12 І. Теоретичне питання 1. Розподіл ринків за ознакою рівня конкуренції, характерні риси, що притаманні кожному з цих видів ринку 2. Стратегія контролю над витратами («лідирування на основі зниження витрат (цін)») 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: матриця “Привабливість галузі/ конкурентоспроможність” (модель Shell/DPM) ІI. Практичне завдання.
Варіант 13 І. Теоретичне питання 1. Позитивні та негативні наслідки конкуренції 2. Стратегія диференціації 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: матриця “Стадія життєвого циклу продукції/конкурентна позиція"”(модель ADL/LC) ІI. Практичне завдання. Варіант 14 І. Теоретичне питання 1. Охарактеризуйте показники, які використовуються для оцінки рівня (інтенсивності) конкуренції на ринку: індекс концентрації, індекс Херфіндаля-Хіршмана, індекс Розенблюта коефіцієнт варіації ринкових часток конкурентів. 2. Стратегія фокусування 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: Метод аналізу GAP ІI. Практичне завдання.
Варіант 15 І. Теоретичне питання 1. Аналіз конкурентних сил, які впливають на ринок, за моделлю Портера. 2. Використання нападних стратегій для збереження конкурентних переваг 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: Метод PIMS ІI. Практичне завдання. Варіант 16 І. Теоретичне питання 1. Характеристика привабливості ринку, перелік основних чинників (критеріїв), які визначають привабливість ринку 2. Оборонні (захисні) конкурентні стратегії 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: Модель М. Портера ІI. Практичне завдання.
Варіант 17 І. Теоретичне питання 1. Основні складові конкурентного середовища 2. Коопераційні конкурентні стратегії 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: Метод вивчення профілю об’єкта ІI. Практичне завдання. Варіант 18 І. Теоретичне питання 1. Конкуренція з боку товарів, які виробляють підприємства інших галузей, що є замінниками та конкурентні з точки зору ціни за моделлю Портера 2. Етапи розробки та реалізації конкурентної стратегії 3. Методи оцінки конкурентного положення підприємства на ринку: Метод картування стратегічних груп ІI. Практичне завдання.
Варіант 19 І. Теоретичне питання 1. Загроза появи в галузі нових конкурентів (бар’єри входу та виходу) за моделлю Портера 2. Конкурентні стратегії інноваційного характеру 3. Табличний метод оцінки рівня конкурентоспроможності підприємства ІI. Практичне завдання.
Варіант 20 І. Теоретичне питання 1. Економічні можливості та торгові здібності постачальників за моделлю Портера 2. Чинники конкурентоспроможності товару 3. Розрахункові методи оцінки конкурентоспроможності підприємства ІI. Практичне завдання.
Варіант 21 І. Теоретичне питання 1. Економічні можливості та торгові здібності покупців за моделлю Портера 2. Критерії конкурентоспроможності товару 3. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: Метод бенчмаркінгу ІI. Практичне завдання. Варіант 22 І. Теоретичне питання 1. Державна політика в сфері регулювання конкуренції 2. Методи оцінки конкурентоспроможності продукції 3. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: Метод різниць ІI. Практичне завдання.
Варіант 23 І. Теоретичне питання 1. Антимонопольний комітет України та його основні завдання 2. Модель конкурентних рішень К. Омаі та основні її ідеї 3. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: Метод рангів ІI. Практичне завдання. Варіант 24 І. Теоретичне питання 1. Основні порушення антимонопольного законодавства 2. Якість товару – основний чинник забезпечення його конкурентоспроможності. 3. Методи оцінки конкурентоспроможності підприємства: Метод балів ІI. Практичне завдання.
Варіант 25 І. Теоретичне питання 1. Системи антимонопольного регулювання на сучасному етапі 2. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю товару 3. Комплексні методи оцінки конкурентоспроможності підприємства ІI. Практичне завдання. РЕКОМЕНДОВАНА ЛІТЕРАТУРА Читайте також:
|
||||||||
|