МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Мета і завдання ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ роботи БАКАЛАВРАМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПІДГОТОВКИ, ОФОРМЛЕННЯ ТА ЗАХИСТУ ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ
для студентів напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «БАКАЛАВР» денної форми навчання
Полтава – 2012
Методичні вказівки до підготовки, оформлення та захисту випускної кваліфікаційної роботи для студентів напряму підготовки 6.030503 «Міжнародна економіка» освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» денної форми навчання. – ПолтНТУ, 2012. – 28 с.
Укладачі: к.е.н., доцент Чичкало-Кондрацька І.Б., к.е.н., доцент кафедри міжнародної економіки Ринейська Л.С.
Рецензент: Титаренко Л.М., к.е.н., доцент кафедри економічної теорії та регіональної економіки
Відповідальний за випуск: зав. кафедри міжнародної економіки Кузняк Б.Я., д.е.н., професор
Затверджено науково-методичною радою університету Протокол № 7 від 22.02.2012 р.
Комп’ютерна верстка Чичкало-Кондрацька І.Б., Ринейська Л.С. В авторській редакції
56.01.06.03
ЗМІСТ
1. Вступ.......................................................................................................................4 2. Мета і завдання випускної кваліфікаційної роботи бакалавра.…………….. .4 3. Основні вимоги до випускної кваліфікаційної роботи бакалавра.....................5 3.1. Загальні положення.............................................................................................5 3.2. Структура і зміст випускної кваліфікаційної роботи бакалавра.....................5 3.3. Вимоги до оформлення випускної кваліфікаційної роботи бакалавра........ 9 4. Етапи виконання випускної кваліфікаційної роботи бакалавра.......................15 5. Критерії оцінювання випускної кваліфікаційної роботи бакалавра.................19 Додатки ...................................................................................................….............22 ВСТУП
Випускна кваліфікаційна робота бакалавра (надалі − ВКРБ) − найважливіша форма самостійної праці студента, в процесі якої він набуває умінь і навичок організації та здійснення наукових досліджень. Вона визначає загальноосвітню та фахову зрілість бакалавра, вміння діалектично мислити, творчо застосовувати набуті знання у процесі розв’язання тих чи інших практичних завдань у сфері міжнародних економічних відносин. Успішне виконання студентом кваліфікаційної роботи значною мірою залежить від того, наскільки він чітко уявляє собі основні вимоги щодо теоретичного рівня, змісту, структури, обсягу, форми викладу матеріалу та оформлення роботи. Теми кваліфікаційних робіт пропонуються студентам відповідно до напрямів науково-дослідної роботи випускної кафедри «Міжнародна економіка» з урахуванням науково-практичних інтересів студентів. Кваліфікаційна робота бакалавра покликана показати, наскільки студент уміє аналізувати, узагальнювати й формулювати висновки за результатами дослідження, самостійно працювати з літературними джерелами. При оцінюванні кваліфікаційної роботи враховуються не лише якість самої роботи, характер викладу основних її положень під час публічного захисту, а й її оформлення. мета і завдання ВИПУСКНОЇ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ роботи БАКАЛАВРА Випускна кваліфікаційна робота бакалавра (ВКРБ) − це самостійне дослідження, виконане студентом. Вона є кваліфікаційним документом, на підставі якого Державна екзаменаційна комісія визначає рівень теоретичної підготовки студента, його готовність до самостійної роботи за фахом і приймає рішення про присвоєння відповідної кваліфікації. Як теоретико-прикладне дослідження КРБ повинна містити теоретичне осмислення актуальної соціально-економічної проблеми, а також пропозиції щодо практичного її розв’язання, які базуються на результатах проведеного аналізу системи відповідних показників. Метою підготовки ВКРБ є поглиблення студентом теоретичних і практичних знань, вироблення умінь застосовувати їх для розв’язання конкретних практичних завдань; визначення ступеня підготовки випускника до самостійної практичної діяльності. Працюючи над ВКРБ, студент має засвоїти навички правильної постановки проблеми та обґрунтування її актуальності, формулювання мети і завдань дослідження, побудови логічного плану та оптимальної його структури, роботи з літературними джерелами й статистичною інформацією, аналізу та оцінювання різних аспектів проблеми, обґрунтування власних узагальнень, висновків і пропозицій. Основними завданнямикваліфікаційної роботи бакалавра є: − вивчення та узагальнення теоретико-методичних засад з обраного напряму дослідження; − проведення всебічної діагностики ситуаціїіз застосуванням сучасного інструментарію; − вивчення альтернативних підходів до розв’язання певних проблем; − підготовка доповіді та наочних матеріалів, що передають основний зміст роботи та пропозиції автора з подальшим їх публічним захистом. Повнота й особливості реалізації цих завдань залежать від напряму дослідження, обраного об’єкту та його специфічних рис.
Читайте також:
|
||||||||
|