Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Завдання до практичних занять

 

26. Вивчивши міжнародні стандарти, які ставляться до програм професійної орієнтації та підготовки громадян, які містяться у Конвенції МОП №142 Про професійну орієнтацію та професійну підготовку в галузі розвитку людських ресурсів 1975 р. та Рекомендації МОП №150 Щодо професійної орієнтації та професійної підготовки в галузі розвитку людських ресурсів, 1975 р. розробіть концепцію програми професійної орієнтації чи професійної підготовки для сільської молоді.

 

27. Вивчивши міжнародні стандарти, які ставляться до програм професійної орієнтації та підготовки громадян, які містяться у Конвенції МОП №142 Про професійну орієнтацію та професійну підготовку в галузі розвитку людських ресурсів 1975 р. та Рекомендації МОП №150 Щодо професійної орієнтації та професійної підготовки в галузі розвитку людських ресурсів, 1975 р. розробіть концепцію програми професійної орієнтації чи професійної підготовки для осіб, неповноцінних з фізичного або розумового погляду.

 

28. Вивчивши міжнародні стандарти, які ставляться до програм професійної орієнтації та підготовки громадян, які містяться у Конвенції МОП №142 Про професійну орієнтацію та професійну підготовку в галузі розвитку людських ресурсів 1975 р. та Рекомендації МОП №150 Щодо професійної орієнтації та професійної підготовки в галузі розвитку людських ресурсів, 1975 р. розробіть концепцію програми професійної орієнтації чи професійної підготовки для працівників літнього віку.

 

29. Вивчивши міжнародні стандарти, які ставляться до програм професійної орієнтації та підготовки громадян, які містяться у Конвенції МОП №142 Про професійну орієнтацію та професійну підготовку в галузі розвитку людських ресурсів 1975 р., Рекомендації МОП №150 Щодо професійної орієнтації та професійної підготовки в галузі розвитку людських ресурсів, 1975 р. та Рекомендацію МОП № 136 Про спеціальні програми для молоді, 1970 р. розробіть концепцію програми професійної орієнтації чи професійної підготовки для молоді.

 

30. До юридичної клініки ХНПУ імені Г.С.Сковороди звернувся громадянин В., який навчається на першому курсі економічного факультету без відриву від виробництва. В просив роз’яснити які права та пільги, як громадянин України, який поєднує роботу з навчанням, він має відповідно до законодавства України.

Також він бажає дізнатися, які міжнародні стандарти у сфері надання пільг особам, які поєднують роботу з навчанням існують, де вони закріплені та чи відповідають норми законодавства України, які регулюють працю осіб, що без відриву від виробництва навчаються у вищих навчальних закладах, міжнародним стандартам.

 

31. Громадянин Г. звернувся до центру зайнятості за допомогою в отриманні роботи. При реєстрації Г. у якості особи, яка шукає роботу, співробітник центру зайнятості роз’яснив Г., відповідно до норм українського законодавства, його права та обов’язки на випадок неможливості підібрати підходящу роботу через відсутність у нього необхідної професійної кваліфікації.

А якщо б на місці співробітника центру зайнятості були Ви, то які права та обов’язки Ви роз’яснили Г.?

 

32. Громадянина Л. вирішив поступити на виробництво учнем з метою отримати професію слюсаря. Однак спочатку Л. бажає дізнатися у якій формі буде проходити навчання, чи буде оплачуватися його праця та яку кваліфікацію він отримає після закінчення навчання.

Разом з тим Л. хотів би також дізнатися що представляє собою договір виробничого учнівства. Дайте Л. кваліфіковану відповідь з урахуванням міжнародних стандартів.

 

Методичні рекомендації та завдання до самостійної роботи студентів

 

Питання до самостійної роботи

1. Правові можливості отримання особою професії за актами МОТ та за нормами національного законодавства різних країн.

2. Правове регулювання професійної підготовки в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду.

 

Самостійна робота за темою 5. “Професійна підготовка” передбачає розгляд студентами вищезазначених питань, які не розглядалися під час аудиторної роботи, за літературою, вказаною до теми. Студент не обмежується у виборі літературних джерел і може використовувати будь-які інші джерела.

Для більш глибокого засвоєння матеріалу по даній темі слід спробувати вирішити завдання до практичних занять, але це слід робити тільки за умови первинного вивчення теоретичного матеріалу. Оволодіння темою є успішним у випадку засвоєння студентом сутності ключових слів та можливості відповісти на наступні питання:

1. Що таке професійна підготовка?

2. Які правові можливості за актами МОТ та за нормами національного законодавства різних країн існують для отримання особою професії?

3. Що таке договір виробничого учнівства? Який зміст він має ?

4. Як можна охарактеризувати стан правового регулювання професійної підготовки в Україні в світлі міжнародних стандартів і зарубіжного досвіду?

 

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 322

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 5. Професійна підготовка | Тема 6. Робочий час

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.