Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Порядок виконання завдання

 

Згідно отриманого завдання роботи курсант (студент) повинен розрахувати основні елементи.

Завдання перше. Керуючись наданими нижче вихідними даними та довідковою літературою:

Розрахувати:

1. проектну місткість полігону Ет, м3;

2. потрібну площу земельної ділянки полігону Ф, га.

Вихідні дані для завдання 1

Варіант → 1 2 3 4 5
вихідні дані ↓
У1, м3/чол·рік 1,2 1,0 1,0 1,0 1,0
Н1, тис.чол.
Н2, тис.чол.
Т, рок.
НП, м <10
Маса бульдозера (катка), т
Фдоп, га 1,0 1,0 1,0 1,0 1,0
Закладання зовнішніх схилів 1:4 1:4 1:4 1:4 1:4

 

Завдання друге. Керуючись наданими нижче вихідними даними та довідковою літературою:

Розрахувати:

1. фактичну місткість полігону Еф, м3;

2. потребу в ізолюючому матеріалі ущільнених відходів першої черги експлуатації полігону.

Вихідні дані до завдання 2

Варіант → 1 2 3 4 5
вихідні дані ↓
1
Рельєф плоский плоский плоский плоский плоский
Форма підвалини полігону, розміри а·в, м прямокут-ник 400х440 прямоку-тник 400х440 прямоку-тник 400х440 прямоку-тник 400х440 прямоку-тник 400х440
Форма верхній площадки полігону, с·d прямоку-тник прямоку-тник прямоку-тник прямоку-тник прямоку-тник
Розріз полігону (рис. 3.1) трапеція трапеція трапеція трапеція трапеція
НП, м <10
Грунт; коефіціент фільтрації, Кф, см/с важкі суглинки <10-5 важкі суглинки <10-5 важкі суглинки <10-5 важкі суглинки <10-5 важкі суглинки <10-5
Глибина ґрунтових вод, м 3,6 4,0 2,5 4,5 3,5
Закладання зовнішніх схилів 1:4 1:4 1:4 1:4 1:4
Радіус розвороту сміттєвозу, r, м
Безпечне розміщення сміттєвозу від краю верхній площадки, ∆, м

 



Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. I.1. Порядок збільшення розміру статутного капіталу АТ за рахунок додаткових внесків у разі закритого (приватного) розміщення акцій
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Урахуванням фільтрату | Фізико-хімічні та токсикологічні властивості інгредієнтів, що входять до складу промислових відходів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.