Оцінювання індивідуальних завдань здійснюється за 12-бальною шкалою. Основними критеріями оцінювання є: вміння студента застосовувати теоретичні знання для виконання завдання; наявність у роботі особистих пропозицій і рекомендацій, ступінь їх новизни, практичної цінності, економічної ефективності; використання спеціальної літератури, нормативно-законодавчих документів; творчій підхід до виконання завдання; кількість і серйозність недоліків, які виявлені в роботі.
Критерії оцінювання рівня виконання індивідуального завдання наведено в таблиці 2.
Таблиця 2
Критерії оцінювання індивідуального завдання
Оцінка
Критерії
МЕГІ
10-12
відмінно
(відмінне виконання лише з незначною кількістю неістотних помилок)
1) виклад змісту роботи правильний, розгорнутий, вичерпний;
2) роботу побудовано з урахуванням економічних категорій, законів і закономірностей та механізму їх взаємозв’язку і взаємодії;
3) виявлено творчі здібності у розумінні, викладенні та використанні матеріалу курсу;
4) використано актуальні фактичні та статистичні дані, що підтверджують відповіді на питання;
5) під час розкриття питань, що вимагають знання необхідних законів та нормативних актів України, міжнародних угод, є посилання на них;
6) виклад матеріалу роботи логічний, послідовний, повний, з репрезентативним поданням інформації;
7) студентом самостійно зроблені логічні висновки й узагальнення;
8) засвоєно рекомендовану літературу.
дуже добре
(вище середнього рівня з кількома помилками)
1) виклад змісту роботи в цілому правильний, розгорнутий і майже вичерпний;
2) зміст розкрито з урахуванням економічних категорій, законів і закономірностей, виявлено обізнаність студента в їх взаємозв’язках і взаємодіях;
3) виявлено творчі здібності у розумінні, викладенні та використанні матеріалу курсу;
4) використано статистичні дані, що підтверджують обґрунтованість положень і висновків;
5) є необхідні посилання на відповідні закони, нормативні акти України, міжнародні угоди і т.п.;
6) виклад матеріалу роботи в цілому логічний, послідовний, майже повний, з репрезентативним поданням інформації;
7) студентом самостійно зроблені логічні висновки й узагальнення;
8) виявлено вільну орієнтацію по питаннях індивідуальної роботи в межах використаних літературних джерел.
7-8
добре
(в цілому правильна робота з певною кількістю значних помилок)
1) виклад змісту достатньо розгорнутий, хоча й не позбавлений окремих неточностей, незначних помилок;
2) студент в повній мірі використав свої знання з дисципліни під час виконання індивідуальної роботи;
3) в цілому робота свідчить про наявність знань щодо економічних понять, категорій та законів, проте спостерігаються несуттєві помилки у визначенні їх змісту;
4) виявлено дещо поверхневу обізнаність щодо відомих економічних теорій, концепцій і поглядів;
5) студенту важко самостійно зробити логічні висновки і узагальнення.
5-6
задовільно
(непогано, але зі значною кількістю недоліків)
1) виклад змісту недостатньо повний, розгорнутий і не позбавлений неточностей і помилок;
2) студент припускає неточності у формулюванні окремих економічних понять, категорій, закономірностей тощо;
3) поверхневі знання в межах рекомендованої літератури;
4) непослідовність у викладенні змісту індивідуальної роботи, неточність у формулюванні висновків і узагальнень;
5) наявність значної помилок, які не впливають суттєво на висновки роботи.
достатньо
(виконання задовольняє мінімальні критерії)
1) змістова структура роботи дозволяє виявити логіку і послідовність викладення матеріалу, хоча робота і не позбавлена деякої еклектичності, нечіткості визначень, висновків тощо;
2) поверхневі знання літературних джерел, неповні аналітичні та статистичні дані;
3) студенту важко у формулюванні основних положень роботи, у встановленні закономірних зв’язків між окремими явищами та закономірностями економічної практики.
1-3
незадовільно
(потрібно плідно попрацювати та істотно доповнити зміст роботи)
1) проблема і завдання, що ставляться в індивідуальній роботі, не розкриті, виклад матеріалу є фрагментарним і неповним;
2) студент не орієнтується в основних поняттях, категоріях і методах, що пов’язані з розв’язанням питань індивідуальної роботи;
3) студент не в змозі самостійно робити висновки і узагальнення;
4) індивідуальна робота має занадто велику кількість помилок такого характеру, які в цілому роблять її виконання відверто незадовільним;
5) неохайне оформлення роботи, нехтування вимогами, що ставляться до виконання індивідуального завдання.
незадовільно
Аналіз роботи свідчить про те, що студент не має жодного уявлення про зміст, основні завдання, понятійний апарат, методологію в межах відповідної дисципліни, а відтак неспроможний виконати індивідуальне завдання з курсу.