Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Оцінювання індивідуальних завдань

 

Оцінювання індивідуальних завдань здійснюється за 12-бальною шкалою. Основними критеріями оцінювання є: вміння студента застосовувати теоретичні знання для виконання завдання; наявність у роботі особистих пропозицій і рекомендацій, ступінь їх новизни, практичної цінності, економічної ефективності; використання спеціальної літератури, нормативно-законодавчих документів; творчій підхід до виконання завдання; кількість і серйозність недоліків, які виявлені в роботі.

Критерії оцінювання рівня виконання індивідуального завдання наведено в таблиці 2.

Таблиця 2

Критерії оцінювання індивідуального завдання

Оцінка Критерії
МЕГІ  
10-12 відмінно   (відмінне виконання лише з незначною кількістю неістотних помилок)   1) виклад змісту роботи правильний, розгорнутий, вичерпний; 2) роботу побудовано з урахуванням економічних категорій, законів і закономірностей та механізму їх взаємозв’язку і взаємодії; 3) виявлено творчі здібності у розумінні, викладенні та використанні матеріалу курсу; 4) використано актуальні фактичні та статистичні дані, що підтверджують відповіді на питання; 5) під час розкриття питань, що вимагають знання необхідних законів та нормативних актів України, міжнародних угод, є посилання на них; 6) виклад матеріалу роботи логічний, послідовний, повний, з репрезентативним поданням інформації; 7) студентом самостійно зроблені логічні висновки й узагальнення; 8) засвоєно рекомендовану літературу.
дуже добре (вище середнього рівня з кількома помилками) 1) виклад змісту роботи в цілому правильний, розгорнутий і майже вичерпний; 2) зміст розкрито з урахуванням економічних категорій, законів і закономірностей, виявлено обізнаність студента в їх взаємозв’язках і взаємодіях; 3) виявлено творчі здібності у розумінні, викладенні та використанні матеріалу курсу; 4) використано статистичні дані, що підтверджують обґрунтованість положень і висновків; 5) є необхідні посилання на відповідні закони, нормативні акти України, міжнародні угоди і т.п.; 6) виклад матеріалу роботи в цілому логічний, послідовний, майже повний, з репрезентативним поданням інформації; 7) студентом самостійно зроблені логічні висновки й узагальнення; 8) виявлено вільну орієнтацію по питаннях індивідуальної роботи в межах використаних літературних джерел.
7-8 добре   (в цілому правильна робота з певною кількістю значних помилок) 1) виклад змісту достатньо розгорнутий, хоча й не позбавлений окремих неточностей, незначних помилок; 2) студент в повній мірі використав свої знання з дисципліни під час виконання індивідуальної роботи; 3) в цілому робота свідчить про наявність знань щодо економічних понять, категорій та законів, проте спостерігаються несуттєві помилки у визначенні їх змісту; 4) виявлено дещо поверхневу обізнаність щодо відомих економічних теорій, концепцій і поглядів; 5) студенту важко самостійно зробити логічні висновки і узагальнення.
5-6 задовільно   (непогано, але зі значною кількістю недоліків) 1) виклад змісту недостатньо повний, розгорнутий і не позбавлений неточностей і помилок; 2) студент припускає неточності у формулюванні окремих економічних понять, категорій, закономірностей тощо; 3) поверхневі знання в межах рекомендованої літератури; 4) непослідовність у викладенні змісту індивідуальної роботи, неточність у формулюванні висновків і узагальнень; 5) наявність значної помилок, які не впливають суттєво на висновки роботи.
достатньо   (виконання задовольняє мінімальні критерії) 1) змістова структура роботи дозволяє виявити логіку і послідовність викладення матеріалу, хоча робота і не позбавлена деякої еклектичності, нечіткості визначень, висновків тощо; 2) поверхневі знання літературних джерел, неповні аналітичні та статистичні дані; 3) студенту важко у формулюванні основних положень роботи, у встановленні закономірних зв’язків між окремими явищами та закономірностями економічної практики.
1-3 незадовільно   (потрібно плідно попрацювати та істотно доповнити зміст роботи) 1) проблема і завдання, що ставляться в індивідуальній роботі, не розкриті, виклад матеріалу є фрагментарним і неповним; 2) студент не орієнтується в основних поняттях, категоріях і методах, що пов’язані з розв’язанням питань індивідуальної роботи; 3) студент не в змозі самостійно робити висновки і узагальнення; 4) індивідуальна робота має занадто велику кількість помилок такого характеру, які в цілому роблять її виконання відверто незадовільним; 5) неохайне оформлення роботи, нехтування вимогами, що ставляться до виконання індивідуального завдання.
незадовільно Аналіз роботи свідчить про те, що студент не має жодного уявлення про зміст, основні завдання, понятійний апарат, методологію в межах відповідної дисципліни, а відтак неспроможний виконати індивідуальне завдання з курсу.


Читайте також:

  1. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  2. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  3. III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
  4. III. Повідомлення теми і завдань уроку
  5. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  6. III. Повідомлення теми і завдань уроку.
  7. IV. ВИСТАВКА ТА ОЦІНЮВАННЯ РОБІТ
  8. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  9. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  10. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  11. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
  12. IV. Повідомлення теми і завдань уроку.




Переглядів: 659

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
VIII розділ. Маркетингова політика комунікацій | Додаток 1

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.