МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Розподіл питаньКонтрольної роботи за варіантами
Загальні методичні вказівки до виконання самостійної роботи
Відповідно до навчального плану з дисципліни “Історія держави і права зарубіжних країн” студенти виконують самостійну роботу, мета якої – закріплення та перевірка знань, набутих студентами в процесі самостійного вивчення матеріалу. Самостійна робота сприяє поглибленому вивченню конкретних державних інститутів та систем права, розкриттю основних закономірностей процесу державно-правового розвитку, аналізу законодавчих актів. Для вивчення тем у загальних рекомендаціях щодо вивчення дисципліни студентам надані методичні вказівки для самостійного опрацьовування тем, закріплення та поглиблення теоретичних знань, набування практичних навичок, перелік літератури (нормативного матеріалу, інших документів). Працюючи з документами, студенти набувають навички самостійного опрацьовування джерел права, правильного формулювання і висловлювання своїх думок, розвитку юридичного мислення. Тема № 1. Предмет і значення історії держави і права зарубіжних Країн.
1. Місце предмету науки “Історія держави і права зарубіжних країн” в системі юридичних наук. 2. Історія держави і права як юридична дисципліна.
Тема № 2. Загальна характеристика Стародавньої деспотії. 1. Загальна характеристика виникнення держави в країнах Стародавнього Сходу. 2. Основні риси суспільно-економічного розвитку. 3. Державний лад, форми правління в країнах Стародавнього Сходу. Поняття східної деспотії, її основні елементи. 4. Основні закономірності виникнення та розвитку давньосхідного права.
Тема № 3. Утворення держави в Китаї.
1. Виникнення держави в Китаї. Династії Шан-Інь та Чжоу. 2. Державний лад та форми правління. 3. Основні закономірності виникнення та розвитку права. Зв'язок релігії з правом.
Тема № 4. Стародавній Вавилон. 1. Особливості державного ладу. 2. Закони царя Хаммурапі. Тема № 5. Стародавній Єгипет. 1. Утворення держави в Єгипті. 2. Кастовий лад. 3. Зв’язок релігії та права. 4. Правове становище жінки в Єгипті.
Тема № 6. Стародавня Індія. 1. Особливості державного ладу, утворення імперії Маур’їв. 2. Виникнення та розвиток права в Індії. Закони Ману. 3. Особливості договору позики в Індії.
Тема № 7. Стародавній Рим. 1. Періодизація історії Римської держави. 2. Боротьба патріціїв та плебеїв. 3. Реформи Сервія Тулія. 4. Встановлення аристократичної республіки. 5. Державний лад Риму в період Республіки. Види народних сборів, сенат, магістратура. 6. Державний лад Риму в періоди принципату і домінату. 7. Основні етапи в розвитку римського права: найдавніший, класичний, позакласичний періоди. Джерела права. Закони ХІІ таблиць. 8. Римське право неайдавнішого періоду. Право власності. Шлюб і сім’я. 9. Розділ права на публічне і приватне. Шлюбно-сімейне право. 10. Злочини і покарання згідно з римським правом.
Тема № 8. Ранньофеодальна Франція. 1. Загальна характеристика ранньофеодальної монархії у Франції. Формування феодальних відносин. Форми селянської залежності. Феодальна ієрархія. 2. Державний лад. Королівська влада і центральні органи управління. Адміністративні та судові права феодалів.
Тема № 9. Ранньофеодальна монархія в Англії. 1. Реформи Генріха ІІ. 2. Велика Хартія вільностей. 3. Організація місцевого самоврядування.
Тема № 10. Ранньофеодальна монархія в Німеччині.
1. Утворення “Священної Римської імперії в Німеччині”. 2. Своєрідність у розвитку феодальної Німеччини. Збереження політичної роздробленості. 3. “Золота була” 1356 р. та її реакційна роль.
Тема № 11. Держави Західних та східних слов’ян. 1. Перше і друге Болгарські царства. 2. Сословно-представницька монархія в Чехії та Польщі. 3. “Закон судний людям”. Сербський Законник Стефана Душана. Віслицький та Нешевські статути. Загальна характеристика.
Тема № 12. Виникнення буржуазної держави і права в Англії. 1. Буржуазна революція в Англії 1640-1658 рр., її особливості і етапи. 2. Біль про права 1689 року і Акт про упорядкування 1701 року. Основні принципи британського парламентаризму. 3. Оформлення державного механізму буржуазної конституційної монархії. 4. Виборчі реформи 1832 і 1867 рр. 5. Основні зміни в політичній системі Англії в останній чверті XIX ст. 6. Боротьба між Північчю і Півднем. 7. Розвиток британської двопартійної системи. 8. Поліцейські та судові органи.
Тема № 13. Франція. Розвиток держави і права. 1. Переворот (18 брюмера 1799 р.) Наполеона Бонапарта. 2. Цивільний кодекс Наполеону 1804 р. 3. Державний переворот Луі Бонапарта (1851 р.) і Конституція 1799 р. 4. Революція 18 березня 1871 року. Роль ЦК національної гвардії. Вибори і проголошення Паризької комуни. 5. Виникнення третьої республіки у Франції. 6. Конституція 1946 року. Четверта республіка у Франції. 7. Утворення п’ятої республіки. Конституція 1958.
Тема № 14. Сполучені Штати Америки. 1. Організація управління у північноамериканських колоніях Англії. 2. Революція 1775-1787 р. р. у північній Америці. 3. Декларація незалежності. Розробка Конституції США 1787 р. 4. США на початку ХХ ст. Діяльність правоохоронних органів. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|