МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Типологія уроків за Безпальком
Особливе місце серед традиційних займає типологія уроків за Беспальком. Якщо раніше перелічені типології варіюються в межах однієї логічної схеми, то названа – альтернативна їм. В основу визначення типів уроку В.П. Безпалько кладе компоненти соціального досвіду і відповідно до них виділяє чотири типи уроку: · урок засвоєння наукових знань; · урок засвоєння практичних умінь; · урок комплексного застосування отриманих знань і умінь; · урок творчого застосування засвоєних знань і умінь. У межах одного типу уроку виділяється сім його видів, що відповідають основним ланкам навчального процесу 8) урок формування наукових знань ( практичних умінь); 9) урок закріплення наукових знань ( практичних умінь); 10) урок удосконалення наукових знань (практичних умінь); 11) урок узагальнення наукових знань (практичних умінь); 12) урок систематизації наукових знань (практичних умінь); 13) урок контролюотриманих знань (умінь); 14) урок корекції отриманих знань (умінь). Іншими словами, для міцного та якісного засвоєння теоретичних знань (практичних умінь) з певної теми необхідно провести сім (плюс сім) уроків. Їх кількість можна скоротити лише за рахунок інтеграції деяких ланок (наприклад, узагальнення та систематизації) і розподілу контролю та корекції на всі попередні види уроків. Але зловживати цим не можна, тому що поточний контроль не рівнозначний підсумковому, а процеси узагальнення й систематизації не завжди сумісні. Третій і четвертий типи уроків (уроки комплексного та творчого застосування отриманих знань і умінь) мають дещо іншу видову розмаїтість. При комплексному застосуванні засвоєних знань і умінь кількість і призначення видів уроку буде залежати від теми, можливості інтеграції вивченого матеріалу та рівня підготовленості школярів. При творчому застосуванні знань, умінь та навичок (з виходом за межі вивченого) види уроку можуть відповідати типам проблемності в різних варіантах її сполучення (як за змістом, так і за формою проведення), а їх кількість – рівню підготовленості учнів. Зрозуміло, що подані типи і види уроків реалізуються в межах вивчення однієї теми, тому застосовуються вони в крупноблочному викладанні, що відбувається в старшій ланці навчання.
Читайте також:
|
||||||||
|