Перевірка елементів прискорювача за критерієм пожежної безпеки
Розрахунковим режимом вважаємо гальмовий. За даними гальмівної діаграми визначаємо прирощення швидкостей Dvi м/с, та для кожного прирощення знаходиться середню швидкість vсер км/год за формулами
(12.20)
(12.21)
де vi, vi-1 – i-а та попередня швидкості, км/год.
Знаходимо за значенням vсер питомий опір для кожної величини середньої швидкості за формулою
. (12.22)
Далі за розрахунковими характеристиками визначаємо величину гальмівної сили Ві для струму Ісер.
Знаходимо гальмове уповільнення за формулою
. (12.23)
Знаходимо час навантаження елементів. Спочатку встановлюємо прирощення часу за формулою
. (12.24)
Розрахунки доцільно звести до таблиці.
Таблиця 12.8 – Дані з нагріву елементів
N ел.
DVі, м/с
Vсер, км/год
і, H/кH
Bі, H
вi, м/с2
Dtі, c
Загальний час гальмування знаходимо за формулою
(12.25)
Далі в рівнянні теплового балансу замість підставляємо за умовою, що Dt =350°С , і перевіряємо перегрів прискорювача.
Вибір елементів маневрових ступенів
Для вибору елементів визначаємо ефективний струм за формулою
(12.26)
де I' – струм, що знаходиться за перетином швидкісних характеристик з
віссю струмів, А;
Dt – час перетинання струму через секцію, с;
Nц – кількість циклів пуску і гальмувань в годину (приймається 100…120).
При виборі резисторів враховуємо, що Iеф ≤ Iсер.
Таблиця 12.9 – Визначення ефективних струмів для елементів прискорювача