МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
З наказу УПА 4.14 (21 вересня 1943 р.)«На всіх теренах, звільнених УПА від Імперіалістів, дня 15.IX. 1943 почати 1943/44 учбовий рік у школах, де можливо закінчити біжучий ремонт на цей термін і є педагогічні сили. Дня І.Х.1943р. почати учбовий рік у всіх інших школах звільненого терену та забезпечити педагогічними силами. Навчання в школі є обов'язковим. Медичний огляд дітей має відбутися до початку навчання». З листівки УПА «Росіяни» (червень 1943 р.) «Дві імперіалістичні війни тяжко вдарили по російському народові. Перша 1914 р. і 1921 р. підкопала ідеологію старої царської Росії, яка ґрунтувалася на імперіалістичному пануванні російського народу над іншими народами, і друга 1941 р. завдала смертельного удару комунізму, що його Ленін поклав у підвалини сучасної Росії. Обидві ідеології не витримали проби життя, бо вони були за своєю суттю імперіалістичними, вони були підставою для поневолення інших народів. ...Боротьба росіян повинна йти під гаслом, спільним для всіх поневолених імперіалізмами народів: «Воля народам - воля людині!», «За самостійні національні держави Європи і Азії». Російський народ тепер поневолений урядом комунізму не гірше інших народів. Більшовицький імперіалізм уверг його в криваву розправу, в якій гинуть мільйони...» (оригінал - російською мовою. - К.Б.). З німецької пам'ятки про рух опору на території Радянської України (3 листопада 1944 р.) «УПА (Українська Повстанська Армія) - це військова організація у теперішній час найсильнішого українського політичного руху, що називається ОУН, яка хоче створити Українську незалежну державу, в боротьбі проти «окупантів» на українській національній території. Головним та історичним ворогом українського народу вважається Радянський Союз або Росія і Польща. ОУН-УП А переконана в тому, що українське питання стало міжнародною політичною проблемою, яка може бути вирішена позитивно в ході сучасної другої світової війни під час конфлікту з Радянським Союзом, розв'язаним хоча б під керівництвом Німеччини або західних держав». Походження і розвиток УПА «УПА була створена в кінці 1942 р. на Волині після об'єднання різних військових груп, що були до цього належними... ...УПА прийняла основний політичний напрямок дії, який полягав у тому, щоб: а) вести безкомпромісну боротьбу у військовому плані проти Радянського Союзу і Червоної армії; б) у політичному плані - зберегти національну субстанцію українського народу... Чисельний склад УПА можна оцінити приблизно: а) в 80 тисяч - 100 тисяч бойовиків регулярної армії; б) цифри можливої загальної сили повстанської армії встановити неможливо. Українські дані коливаються між 400 тис. і 2 мільйонами вояків». З листа райхсфюрера СС Генріха Гіммлера до губернатора Галичини Отто Вертера (березень 1943 р.) «Дорогий камраде Вехтер! Одержав вашого листа від 4.3.1943. Фюрер дав принципову згоду на формування-утворення СС добровольчої дивізії «Галичина». її створення має пройти через такі етапи. Після весняної сівби усі селяни, котрі повністю і в строк виконали норми здачі продовольства за 1941 і 1942 роки і які повністю засіяли свої поля навесні 1942 і 43 років, мають отримати право володіння своєю землею. Ледачим селянам, а також тим, хто внаслідок недбалості не виконав зобов’язань, право володіння землею надаватися не буде. Згодом ми розповсюдимо ваш заклик до молоді Галичини з кількома поправками, які я додаю. Я вважаю це не поліційним батальйоном, а піхотною гренадерською дивізією. Як я з вами це вже погоджував, коні, речові обози або вози, а також зимовий одяг надаватимуть населення і торгівці з Галичини. Це, певна річ, буде оплачуватись за звичайними цінами... Гайль Гітлер ваш Г.Гіммлер» Завдання А.Проаналізуйте документи відповідно до мети роботи. Завдання Б. Проаналізуйте документи за таким планом: 1. Мета створення партизанських загонів таУПА. 2. Причини виникнення партизанських загонів,УПА й дивізії «Галичина». 3. Спільне і відмінне між цими військовими формуваннями. 4. Соціальна база і сприйняття їх населенням. 5. Спрямування їхніх дій. 6. Загальні висновки. Завдання В.Ознайомтеся з документами й дайте відповідь на питання: 1. Яка мета створення партизанських загонів та УПА? 2. Що намагалися змінити лідери УПА в Україні? 3. Чи є якісь відмінності між УПА і дивізією «Галичина»? між УПА та партизанськими загонами? 4. Як ставилося до них населення України? Чому? 5. Яку роль відігравав рух Опору в боротьбі проти фашистської Германії? МЕТОДИЧНІ ПОРАДИ Ця робота пов'язана з дуже складною темою - історією руху Опору, щодо якого в сучасному українському суспільстві немає одностайної думки. Викладачу слід пам'ятати, що метою роботи є лише дати студентам уявлення про це явище й зробити початкову оцінку, виходячи зі змісту поданих документів. Найбільше змістові роботи відповідає домашнє групове або індивідуальне дослідження. Треба пам'ятати, що навчаються студенти з різним рівнем розвитку. Час від часу викладачу слід проводити роботи, що визначають його в конкретних студентів, і залежно від результатів пропонувати їм наступні завдання. Водночас, зважаючи на загострену самокритичність студентів, їхнє прагнення до самоствердження, побоювання погіршити думку про себе, велику вразливість, доцільно практикувати роботу студентів у групах із мішаним складом, але з обов'язковою оцінкою внеску кожного члена групи в спільну діяльність. Читайте також:
|
||||||||
|