Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практичні навички.

1. Виявлення скарг, характерних для захворювань нирок та сечовивідних шляхів.

2. Проведення об’єктивного обстеження нирок та сечовивідних шляхів.

3. Оцінювання стану пацієнта на підставі його скарг та об’єктивних даних.

4. Надання невідкладної допомоги при нирковій кольці.

5. Підготовка пацієнтів до рентгенологічних та ультразвукових обстежень.

6. Забір сечі за методами Зимницького, Нечипоренка, Каковського-Аддіса, Амбурже.

7. Взяття крові для біохімічного дослідження.

8. Виконання підшкірних, внутрішньом’язових, внутрішньовенних ін’єкцій, внутрішньовенних крапельних вливань.

9. Надання рекомендацій щодо дієтичного харчування.

10. Здійснення катетеризації сечового міхура м’яким катетером.

11. Виписування рецептів лікарських засобів, які застосовуються для лікування захворювань нирок та сечовивідних шляхів (антибіотики, протизапальні, спазмолітичні засоби, сечогінні препарати).

 

Хвороби крові та органів кровотворення.

Теоретичні заняття.

Анатомо-фізіологічні особливості органів кровотворення. Состав периферичної крові. Методика обстеження органів кровотворення пацієнта, симптоми і синдроми. Додаткові методи обстеження.

Анемії: визначення, класифікація, етіологія, патогенез, клінічна картина основних анемій (гострої і хронічної постгеморагічних, залізодефіцитної, В12-дефіцитної, гіпопластичної, гемолітичних), діагностичні критерії, принципи лікування, профілактика, особливості догляду, диспансерне спостереження за пацієнтами. Анемії і вагітність.

Гемобластози: визначення, етіологія, патогенез, класифікація, клінічна картина гострих та хронічних лейкозів (хронічний мієлолейкоз, хронічний лімфолейкоз), діагностичні критерії, принципи лікування, особливості догляду. Поняття про лімфогранулематоз.

Геморагічні діатези: визначення, класифікація, етіологія, патогенез, клінічна картина гемофілії і тромбоцитопенічної пурпури, діагностичні критерії, принципи лікування, особливості догляду, диспансерне спостереження за пацієнтами. Тромбоцитопенічна пурпура і вагітність.


Читайте також:

  1. II. Практичні завдання
  2. II. Практичні завдання.
  3. В практичній психології
  4. Віра, надія, любов як духовно-практичні виміри людини
  5. Деякі практичні підходи до вирішення багатокритерійних завдань.
  6. ДОДАТКОВІ ПРАКТИЧНІ МЕТОДИ
  7. Ємельянова І. Апеляційний і касаційний перегляд судових рішень в цивільному судочинстві: теоретичні та практичні аспекти // Право України. – 2004.–№2.
  8. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІ. Науково-практичні проблеми становлення і розвитку природоресурсного та природоохоронного права України.
  9. ЗМІСТОВИЙ МОДУЛЬ ІІІ. Науково-практичні проблеми забезпечення екобезпеки в Україні
  10. ІІ. Практичні завдання
  11. Класифікація прав людини. Теоретичні дискусії і практичні наслідки.
  12. ЛАБОРАТОРНО-ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ




Переглядів: 447

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теоретичні заняття. | Навчальна практика під керівництвом викладача.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.