МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Засоби для передачі деталей від одного робочого місця до іншого, а також для доставки заготовок зі складу до робочих місць.– переміщення вантажів вагою більше 20 кг повинно здійснюватися за допомогою підйомно-транспортних засобів механізації;
– переміщення вантажів на відстань більше 25 м повинно здійснюватись за допомогою засобів механізації. V Проектування робочого місця верстатника виконується у такій послідовності(приклади планувань робочих місць верстатників наведені на стор. 12-21 методичних вказівок – Частина 1): Робоче місце верстатника повинно складатись з: - основного технологічного обладнання; - столу для заготовок та готових деталей (напівфабрикатів); - інструментальної тумбочки; - трапа, який встановлений на всю довжину робочої зони, шириною не менше 0,6м; - планшет для креслень та технологічної документації; - положення робітника біля технологічного обладнання; Положення робітника біля технологічного обладнання умовно позначається колом, закреслена частина якого повинна бути встановлена до верстата. При багатоверстатному обслуговуванні коло закреслюють четвертями. На кресленні обов’язково мають бути проставлені розміри усіх елементів робочого місця у міліметрах, а також наведений на кресленні перелік всіх елементів у встановленому порядку.
Питання для самоперевірки 1 Наведіть чинники які впливають на визначення кількості основного технологічного устаткування механоскладальної дільниці? 2 Перерахуйте основні розмірні параметри виробничої дільниці та подайте методику їх визначення. 3 Охарактеризуйте від чого залежить загальна розрахункова довжина механоскладальної дільниці? 4 Перелічіть додаткові площі, які мають місце на території механоскладальної дільниці. 5 Назвіть з яких обов’язкових складових має складатися робоче місце верстатника? 6 Як впливає трудомісткість виготовлення виробу на кількість основного технологічного устаткування ? Відповідь обґрунтуйте. 7 Обґрунтуйте від яких факторів залежить значення норм на формування ширини проїздів, проходів для дільниць механообробки?
ДОДАТОК Б Таблиця вихідних даних до виконання практичної роботи № 6
ПРАКТИЧНА РОБОТА № 7
ТЕМА: Проектування та організація підрозділів машинобудівного виробництва. Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|