Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



РОБОТА З ПІДРУЧНИКОМ ( с .72-73)

( Читання правил безпечної поведінки і коментування)

• Будьте обережними, не розголошуйте особисту інформацію (адресу, телефон, паролі доступу тощо).

• Повідомляйте батьків, якщо хтось намагається дізнатися про вас більше ніж треба.

• Не погоджуйтеся на будь-яку сумнівну пропозицію.

• Пам’ятайте, що в Інтернеті не все є надійним і не все є чесним.

• Використовуйте сайти, що узгоджені з батьками.

• Критично оцінюйте всю інформацію з мережі.

• Поводьтеся в Інтернеті так само обережно, як і в реальному житті.

- Сучасні діти користуються сайтами соціальної мережі : «Однокласники», «В контакті» та іншими. Пам’ятайте про те, що сьогодні почули, почитали та побачили, і тоді Інтернет принесе вам тільки користь. Закріпимо вивчене, граючись.

4. ГРА «Правила безпечної поведінки в Інтернеті» (так- оплеск, ні- тиша)

Мої правила безпечної поведінки Так чи ні?
1. Якщо я дізнаюся про інформацію, яка змушує мене почуватися некомфортно, я одразу розповім про це батькам або вчителю. Мої батьки знають, з ким я спілкуюся в Інтернеті Так
2. Я ніколи не погоджуся зустрітися з тим, з ким я познайомився в Інтернеті, без згоди батьків. Якщо в мене призначена зустріч, то це буде людне місце, і я запрошу із собою когось із батьків Так
3. Я ніколи не надішлю своє фото людині, з якою я познайомився в Інтернеті, не порадившись із батьками Так
4. Я не буду відповідати на листи чи прохання, якщо вони спричиняють почуття дискомфорту чи сорому Так
5. Я і мої батьки встановили правила роботи в Інтернеті: час моєї роботи в Інтернеті, сайти відвідування Інтернету Так
6. Я не надаю ніякої особистої інформації (ім’я, вік, адреса, номер школи, місце роботи батьків) без дозволу батьків Так

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

РОБОТА З КОМП’ЮТЕРОМ (робота в групах)

- Ознайомтесь з алгоритмом сьогоднішньої роботи за комп’ютером ( с.74)

Запам’ятайте порядок та кількість необхідних кроків.

1 група – за алгоритмом підручника виконує практичну роботу.

2 група – виконує завдання в робочому зошиті.

(Через 10-12 хв. групи міняються завданням. Вчитель контролює роботу кожної групи)

ВПРАВИ ДЛЯ ОЧЕЙ


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 341

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ГРА «ВКАЖИ НА ПОМИЛКУ» | V. ПІДСУМОК УРОКУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.