Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 6. Педагогічні технології на основі дидактичного і методичного удосконалення навчального процесу

Мета:ознайомити з педагогічними технологіями: Колективні творчі справи (І.П.Іванов). Технологія гуманного колективного виховання В.О. Сухомлинського. Технологія організації самовиховання (За А.І.Кочетовим).

План:

1. Колективні творчі справи (І.П.Іванов).

2. Технологія гуманного колективного виховання В.О.Сухомлинського.

3. Технологія організації самовиховання (За А.І.Кочетовим).


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  3. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  4. II. Поняття соціального процесу.
  5. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  6. III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  7. III. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу
  8. IV. План навчального процесу.
  9. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  10. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  11. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.
  12. IV. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу.




Переглядів: 454

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Внутрішньо предметна диференціація (М. П. Гузик). | Колективні творчі справи (КТС)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.