Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задачи для розв’язання на дошці.

Лінійна алгебра

ПРАКТИЧНА РОБОТА №1

Тема . Розв ′язування систем лінійних рівняннь.

Задачи для розв’язання на дошці.

1. Розв ′язати систему лінійних рівняннь за формулам Крамера:

 

Главний визначник:

Допоміжні визначники:

 

Розв’язок системи за формулами Крамера:

 

2 .Розв ′язати систему лінійних рівняннь за методом Гаусса. Знайти загальний, частиний, базисний розв’язок системи:

 

Розширенна матриця має вид:

 

 

За базисну змінну вибираємо ту, коеффіцієнт при якій дорівнює одиниці. Залишемо без змін третє рівняння (строку), а за базисну змінну вибираємо . Помножимо третю строку на (-1) і додамо з другою, далі помножимо третю строку на (-3) і додамо з першою:

 

 

 

.

В результаті маємо систему з базисними змінними , , :

Загальний розв’язок:

Частинні розв’язки:

Частний розв’язок, в якому всі вільні змінні дорівнюють нулю, називають базисним розв’язком:

Задачи для самостійного розв’язання . Розв’язати системи:

 

Підсумок: Практична робота студента після виконання самостійної роботи

оцінюється 4 балами.

 


Читайте також:

  1. IV. Перевірка розв’язання і відповідь
  2. Актуальні проблеми регіональної політики та їх розв’язання.
  3. Алгоритм розв’язання
  4. Алгоритм розв’язання
  5. Алгоритм розв’язання задачі
  6. Алгоритм розв’язання задачі
  7. Алгоритм розв’язання розподільної задачі
  8. Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування її розв’язання програмним методом
  9. Варіанти для самостійного розв’язання
  10. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  11. Визначення оптимального варіанта розв’язання проблеми на основі порівняльного аналізу можливих варіантів
  12. Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма




Переглядів: 686

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Освітнє середовище як педагогічна проблема | Механічні та електромеханічні характеристики асинхронних трифазних двигунів змінного струму. Гальмівні режими трифазних двигунів.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.