Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Предмет і завдання дисципліни

Із зростанням значення української мови, пожвавлюється її вивчення в

усіх організаціях та установах, здійснюється активна робота щодо ведення

справочинства державною мовою.

Українська мова за арорфесійним спрямуванням- навчальна дисципліна, мета якої спрямована на комплексну мовну професійну підготовку студентів.

Навчальний предмет передбачає засвоєння теоретичного матеріалу на рівні програми. Вивчення основних термінів і понять з курсу “Літературна мова”: мовна норма; ознаки культури мовлення; офіційно-діловий та науковий стилі та їх найважливіші риси: публічний виступ, види та жанри публічних виступів. Курс передбачає практичне засвоєння, написання текстів ділових документів, щодо особового складу, інформаційно-довідкових, господарських, обліково-фінансових та договірних документах. Окремою темою буде огляд типових мовних помилок, переклад прийменників з російської на українську мову та переклад прізвищ, імен, по-батькові, географічних назв, стійких словосполучень тощо. Також практичне написання основних орфограм української мови.

Основні завдання дисципліни полягають у тому, щоб глибше ознайомити студентів із стильовими різновидами української мови, навчити користуватися ними у практичній мовленнєвій сфері - у процесі виготовлення різних ділових паперів, сприяти дотриманню логічності, точності, чистоти, багатства, правильності, доречності, різноманітності, виразності, індивідуального вибору мовних одиниць.

Студенти повинні знати основні аспекти діловодства, класифікацію та

стандартизацію документів, основні правила написання та оформлення різноманітних видів документів, найголовніші правила з граматики та пунктуації, словникове багатство української мови.

Студенти повинні вміти правильно укладати документи, вміло висловлювати свої думки в усній та письмовій формі, вдало користуватися всіма багатствами виражальних засобів української мови, вільно орієнтуватися в граматичній структурі ділового мовлення.


Читайте також:

  1. Cum in corpore dissentiatur, apparet nuliam esse emptionem (D. 18.1. 9. рr.). - Когда есть разногласие в отношении самого предмета, то продажа, очевидно, недействительна.
  2. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  3. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 370

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 8. Морфологічні норми сучасної української літературної мови. Іменник в діловому мовленні. | Поняття української літературної мови.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.