Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст підрозділів

 

 

У підрозділі «Загальні відомості» повинні бути вказані призначення і опис загальних характеристик мови, його можливостей, основних областей застосування і інші відомості.

У підрозділі «Елементи мови» повинно бути вказано опис синтаксису і семантики базових і складових елементів мови.

У підрозділі «Способи структуризації програми» повинні бути вказані способи виклику процедур передачі управління і інші елементи структуризації програми.

У підрозділі «Засобу обміну даними» повинно бути приведено опис мовних засобів обміну даними (наприклад, засоби введення-висновку, внутрішнього обміну даними і т. п.).

У підрозділі «Вбудовані елементи» повинні бути приведені опис вбудованих в мову елементів (наприклад, функції, класи і т. п.) і правила їх використовування.

У підрозділі «Засобу налагодження програми» повинен бути приведене опис засобів налагодження програм, семантики цих засобів, що є в мові, дані рекомендації по їх застосуванню.

При необхідності зміст розділів повинен бути пояснене прикладами.

У додатки до опису мови можуть бути включені додаткові матеріали (формалізовані описи мовних засобів, ілюстрації, таблиці, графіки, форми бланків і т. п.).

 

 

2.2 Вимоги до змісту та оформлення розділу «Технічне завдання»

 

 

Згідно ГОСТ 19.201-79 «Техническое задание. Требования к содержанию и оформлению» розділ повинен містити наступні підрозділи:

– введення;

– підстави для розробки;

– призначення розробки;

– вимоги до програми або програмного виробу;

– вимоги до програмної документації;

– стадії і етапи розробки;

– порядок контролю і приймання.

Залежно від особливостей програми або програмного виробу допускається уточнювати зміст розділів, вводити нові розділи або об'єднувати окремі з них.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 522

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні вимоги по оформленню програмної документації | Зміст підрозділів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.016 сек.