Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст підрозділів

 

 

У підрозділі «Введення» указують найменування, коротку характеристику області застосування програми або програмного виробу і об'єкту, в якому використовують програму або програмний виріб.

У підрозділі «Підстави для розробки» повинні бути вказані:

– документ (документи), на підставі яких ведеться розробка;

У підрозділі «Призначення розробки» повинне бути вказане функціональне і експлуатаційне призначення програми або програмного виробу.

Підрозділ «Вимоги до програми або програмного виробу» повинен містити наступні пункти:

– вимоги до функціональних характеристик;

– вимоги до надійності;

– умови експлуатації;

– вимоги до складу і параметрів технічних засобів;

– вимоги до інформаційної і програмної сумісності.

В пункті «Вимоги до функціональних характеристик» повинні бути вказаний вимоги до складу виконуваних функцій, тимчасові характеристики і т.п.

В пункті «Вимоги до надійності» повинні бути вказаний вимоги до забезпечення надійного функціонування.

В пункті «Умови експлуатації» повинні бути вказаний умови експлуатації (температура навколишнього повітря, відносна вогкість і т.п. для вибраних типів носіїв даних), при яких повинні забезпечуватися задані характеристики, а також вид обслуговування, необхідна кількість і кваліфікація персоналу.

В пункті «Вимоги до складу і параметрів технічних засобів» указують необхідний склад технічних засобів з вказівкою їх основних технічних характеристик.

В пункті «Вимоги до інформаційної і програмної сумісності» повинні бути вказаний вимоги до інформаційним структурами методів рішення, мов програмування і програмних засобів, що використовуються програмою.

У підрозділі «Вимоги до програмної документації» повинен бути вказаний попередній склад програмної документації і, при необхідності, спеціальні вимоги до неї.

У підрозділі «Стадії і етапи розробки» встановлюють необхідні стадії розробки, етапи і зміст робіт (перелік програмних документів, які повинні бути розроблені, узгоджені і затверджені), а також, як правило, терміни розробки і визначають виконавців.

Згідно ГОСТ 19.102-77 «Стадии разработки» підрозділ «Стадії і етапи розробки» повинен відповідати слідкуючій формі

 

Таблиця 1 – Стадії і етапи розробки

 

Стадії розробки Етапи робіт Зміст робіт
1. Технічне завдання Обґрунтування необхідності розробки програми Постановка задачі Збір початкових матеріалів Вибір і обґрунтування критеріїв ефективності і якості програми, що розробляється. Обґрунтування необхідності проведення науково-дослідних робіт.
Науково-дослідні роботи Визначення структури вхідних і вихідних даних. Попередній вибір методів рішення задач. Обґрунтування доцільності застосування раніше розроблених програм. Визначення вимог до технічних засобів. Обґрунтування принципової можливості рішення поставленої задачі

Продовження таблиці 1

 

  Розробка і затвердження технічного завдання Визначення вимог до програми. Розробка техніко-економічного обґрунтування розробки програми. Визначення стадій, етапів і термінів розробки програми і документації на неї. Вибір мов програмування. Визначення необхідності проведення науково-дослідних робіт на подальших стадіях. Узгодження і затвердження технічного завдання.
2. Ескізний проект Розробка ескізного проекту Попередня розробка структури вхідних і вихідних даних. Уточнення методів рішення задачі. Розробка загального опису алгоритму рішення задачі Розробка техніко-економічного обґрунтування.
Затвердження ескізного проекту Розробка записки пояснення. Узгодження і затвердження ескізного проекту.
3. Технічний проект Розробка технічного проекту Уточнення структури вхідних і вихідних даних. Розробка алгоритму рішення задачі. Визначення форми представлення вхідних і вихідних даних. Визначення семантики і синтаксису мови. Розробка структури програми. Остаточне визначення конфігурації технічних засобів.
Затвердження технічного проекту Розробка плану заходів щодо розробки і Впровадження програм. Розробка записки пояснення. Узгодження і затвердження технічного проекту.
4. Робочий проект Розробка програми Програмування і відладка програми.
Розробка програмної документації Розробка програмних документів відповідно до вимог ЄСПД та ДСТУ.
Випробування програми Розробка, узгодження і затвердження порядку і методики випробувань.  

Закінчення таблиці 1

 

    Проведення попередніх державних, міжвідомчих, приймально-здавальних і інших видів випробувань. Коректування програми і програмної документації за наслідками випробувань.
5. Впровадження Підготовка і передача програми. Підготовка і передача програми і програмної документації для супроводу і (або) виготовлення. Оформлення і затвердження акту про передачу програми на супровід і (або) виготовлення. Передача програми до фонду алгоритмів і програм.

 

В підрозділі «Порядок контролю і приймання» повинні бути вказаний види випробувань і загальні вимоги до приймання робіт.

 

 

2.3 Вимоги до змісту та оформлення розділу «Керівництво програміста»

 

 

Згідно ГОСТ 19.504-79 «Руководство программиста. Требования к содержанию и оформлению» розділ повинен містити наступні підрозділи:

– призначення і умови застосування програм;

– характеристика програми;

– звернення до програми;

– вхідні і вихідні дані.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 625

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст підрозділів | Зміст підрозділів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.