Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Зміст підрозділів

 

 

У підрозділі «Призначення і умови застосування програм» повинні бути вказані призначення і функції, виконувані програмою, умови, необхідні для виконання програми (об'єм оперативної пам'яті, вимоги до складу і параметрів периферійних пристроїв, вимоги до програмного забезпеченню і т.п.).

У підрозділі «Характеристика програми» повинно бути приведено опис основних характеристик і особливостей програми (тимчасові характеристики, режим роботи, засоби контролю правильності виконання і т.п.).

У підрозділі «Звернення до програми» повинне бути приведене опис процедур виклику програми (способи передачі управління і параметрів даних і ін.).

У підрозділі «Вхідні і вихідні дані» повинно бути приведено опис організації використовуваної вхідної і вихідної інформації і, при необхідності, її кодування.

 

 

2.4 Вимоги до змісту та оформлення розділу «Керівництво користувача (оператора)»

 

 

Згідно ГОСТ 19.505-79 «Руководство оператора. Требования к содержанию и оформлению» розділ повинен містити наступні підрозділи:

– призначення програми;

– умови виконання програми;

– виконання програми;

– повідомлення оператору.

 

 


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. IV. Зміст навчання
  3. IV. Зміст навчання
  4. IV. Зміст навчання
  5. IV. Зміст навчання
  6. IV. Зміст навчання
  7. IV. Зміст навчання
  8. IV. Зміст навчання
  9. IV. Зміст навчання
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зміст підрозділів | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.