Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Визначення запасів стійкості скоригованої системи в цілому

 

Синтезована передаточна функція зворотної розімкненої скоригованої системи, визначена за рис. 10, має вигляд .

Підставивши числові значення, отримаємо рівняння .

Передаточна функція розімкненої скоригованої системи має вигляд .

Згідно з рівнянням будуємо ЛФЧХ та ЛАЧХ розімкненої скорегованої системи (рис. 16) та визначаємо запаси стійкості по амплітуді та фазі.

З рис. 16 видно, що на всьому діапазоні частот, де ЛАЧХ розімкненої системи додатня, число від’ємних переходів ЛФЧХ лінії рівно числу додатніх переходів ЛФЧХ лінії . Отже, згідно з логарифмічним критерієм стійкості система в замкнутому стані буде стійкою [2, с.134-136].

 

Рис. 16. ЛАЧХ та ЛФЧХ розімкненої скорегованої системи

 

Спроектована система має достатні запаси стійкості:

- по фазі

- по амплітуді

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. I визначення впливу окремих факторів
  3. I. Органи і системи, що забезпечують функцію виділення
  4. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  5. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  6. II. Визначення мети запровадження конкретної ВЕЗ з ураху­ванням її виду.
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. IV. Розподіл нервової системи
  9. IV. Система зв’язків всередині центральної нервової системи
  10. IV. Філогенез кровоносної системи
  11. Ocнoвнi визначення здоров'я
  12. POS-системи




Переглядів: 676

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення запасів стійкості внутрішнього контуру | Побудова перехідних процесів та визначення показників якості системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.