Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вибір електромашинного підсилювача (ЕМП)

В якості підсилювача потужності використовується ЕМП з поперечним полем. При виборі підсилювача необхідно дотримуватися наступних умов:

1) Номінальна потужність підсилювача Рпн повинна задовольняти нерівності :

де – номінальна потужність двигуна, hд – ККД двигуна.

2) Номінальна напруга підсилювача має бути не менше, ніж номінальна напруга виконавчого двигуна :

)

3) Номінальний струм якоря підсилювача повинен бути не менше, ніж номінальний струм двигуна .

Виходячи з цих умов, з табл. 1 вибираємо ЭМУ-50А3з параметрами:

- номінальна потужність ЕМП

- номінальна потужність управління

- номінальна напруга

- номінальний струм якоря

- опір ланцюга обмотки управління

- сталі часу:

- коефіцієнт демпфування

- коефіцієнт холостого ходу

 


Читайте також:

  1. IV Етап: Вибір стратегії керування виявленими ризиками й виділення пріоритетних напрямків роботи
  2. IV розділ. Сегментація ринку та вибір цільового сегменту
  3. XV. Реалізація права вступників на вибір місця навчання
  4. Алгоритм планування податкових платежів. Вибір оптимального варіанту оподаткування та сплати податків.
  5. Аудиторська вибірка
  6. Багато вибіркові
  7. Багатоконтурні частотно-вибірні системи
  8. Безвибіркова кристалізація. Старіння.
  9. Більш широкий вибір товарів і послуг
  10. Бюджетні обмеження. Споживчий вибір
  11. Варіанти вибірок задачі 2 для студентів.
  12. Вибір акумуляторної батареї та зарядно-підзарядного пристрою




Переглядів: 417

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Побудова оберненої логарифмічної амплітудно-частотної характеристики (ЗЛАЧХ) не скорегованої частини системи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.