МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота в групах (вчити вибирати страви до сніданку, обіду, полуденку та вечері)Об’єднати дітей в 4 групи. Кожна група «накриває» стіл: 1 – до сніданку, 2 – до обіду, 3 – до полуденку, 4 – до вечері. Учні в групі обговорюють і зайві страви викреслюють. (Геркулес Салат Молоко Риба яйце суп пиріжок овочі чай котлета яблуко чай булочка ягоди печиво) - А який продукт ми можемо їсти і за сніданком, і за обідом, і за вечерею? (Хліб). Щоб дізнатися, виконаємо завдання в зошиті на с. 23. (Прислів’я «Хліб – усьому голова).
Руханка (виконати рухливі вправи) Як машина без бензину Не поїде по дорозі, Так без їжі і дитина Добре вчитися не в змозі. Їж лише корисну їжу, Молоко та соки пий, Виростеш тоді скоріше. Будеш дужий і міцний.
Практична робота (навчити правил столового етикету) - Давайте прочитаємо, яка пригода сталася з Іванком. А ви подумайте і скажіть, чому? Прочитати вірш на с. 44 підручника. - Це трапилось тому, що хлопчик не знав правил поведінки за столом, тобто столового етикету. Прочитати в словничку значення поняття «столовий етикет». Користуючись столовими приборами, навчитися правильно тримати виделку, ніж, ложку, так як показано на малюнку на с. 45 підручника. Інсценування (навчити правил столового етикету) Прочитати на с. 45 підручника правила столового етикету. Розіграти сценку, де діти допускають помилки, не виконують правил. Зробити це таким чином: виходять два учні до сервірованого столу. Вчитель їм нашіптує те, що вони мають показати, наприклад, сісти за стіл насупленими і не помивши руки. Решта учнів мають здогадатися, що діти порушили правило «Сідай за стіл з чистими руками і гарним настроєм». І так далі.
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання) 1. Пограйте в гру «Ти молодець!». Станьте в коло. Запропонуйте дітям пригадати правила столового етикету. Дитина розказує одне правило, а всі їй говорять: «Ти молодець!». 2. Проаналізуйте чи дотримуєтесь ви режиму харчування – їсти 3-5 разів на день і в один і той же час. ФІЗИЧНІ ВПРАВИ І ЗДОРОВ’Я Мета Розказати, як фізична активність впливає на здоров’я, розвивати звичку робити ранкову зарядку, викликати інтерес до занять спортом і гри у рухливі ігри. Наприкінці заняття учні мають уміти:
Обладнання і матеріали
Читайте також:
|
||||||||
|