МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||
Що підготувати заздалегідь
Орієнтовний план тренінгу
Інформація для вчителя: У другій половині XIX століття вважалося, що харчові продукти складаються з білків, жирів, вуглеводів, мінеральних речовин і води. Між тим з досвіду морських подорожей було відомо, що при достатніх запасах продовольства люди гинули від цинги. Чому? На це питання у 1880 році дав відповідь російський вчений Микола Лунін. Він помітив, що миші, які вживали штучну їжу, складену зі всіх відомих частин молока (казеїну, жиру, цукру і солей), марніли й гинули. А мишки, які харчувалися натуральним молоком, були здорові. «З цього випливає, що в молоці містяться ще деякі речовини, незамінні для харчування», — зробив висновок учений. Через 16 років лікар Ейкман знайшов причину хвороби «бері-бері», що була поширена серед жителів Японії, які харчувалися переважно очищеним рисом. Лікар Ейкман працював у тюремному госпіталі на острові Ява і звернув увагу на курей, які бродили по двору з симптомами захворювання, схожими на «бері-бері». Він дізнався, що птахів годують очищеним рисом. Коли він замінив корм на неочищений рис, хвороба минула. У 1911 році поляк Казимир Функ вперше виділив вітамін у кристалічному вигляді та дав йому назву від латинського слова «vita» — «життя». Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового) 1. Пригадати, які продукти корисні для здоров’я. Виконати завдання в зошиті на с. 22 – закріпити знання про овочі і фрукти. 2. Назвати тему і завдання уроку. 3. Прочитати повідомлення про режим харчування у підручнику на с. 42. - Підрахуйте, скільки разів на день їсте ви. - О котрій годині ви снідаєте, обідаєте, вечеряєте? Розглянути малюнок у підручнику на с. 42 і дати відповіді на питання: - Цей стіл накритий до сніданку обіду чи вечері? (До обіду). - Які зі страв є закускою (салат), першою стравою (борщ), другою стравою (картопля з м’ясом), десертом (ягоди)? - Що таке гарнір? (Додаток до м’ясних та рибних блюд). Яким він буває? (Картопля, овочі, каші). - Які страви їдять спочатку, а які після них? (Закуски, перші страви, другі страви, десерт).
Інформаційне повідомлення (з’ясувати, чому сніданок важливий для дитини) Прочитати повідомлення у підручнику на с. 43. Розглянути малюнки і назвати, що їдять діти вранці. Запропонувати дітям розказати, що вони їдять за сніданком.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||
|