МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок коробки передачКоробка передач - агрегат трансмісії, призначений для перетворення крутного моменту й частоти обертання, що розвивається на колінчатому валу двигуна, для одержання різних тягових зусиль на ведучих колесах при рушанні автомобіля з місця і його розгоні. Коробка передач служить також для забезпечення можливості руху автомобіля заднім ходом і тривалого від'єднання двигуна від трансмісії при його пуску, на стоянці або при русі автомобіля накатом. Класифікація й вимоги до конструкції коробки передач докладно розглянуті в [2, 5-7]. На сучасних автотранспортних засобах найбільше поширення одержали дво- і тривальні ступеневі коробки передач із шестернями постійного зачеплення. Для включення передач використовують зубчасті муфти й синхронізатори. Сучасні коробки передач мають високий ККД ( =0,96...0,98) [5]. При розгляді конструкцій коробки передач використовується таке поняття, як «діапазон передаточних чисел коробки передач» - відношення передаточного числа нижчої ступені коробки передач до передаточного числа вищої ступені. Величина діапазону [5] для: - легкових автомобілів - Д = 3,0...4,5; - вантажних автомобілів - Д = 5,0...8,0; - автомобілів високої прохідності й тягачів - Д = 10,0...20,0. Перевагами двовальних коробок передач (рис. 15, а) є: 1) більш проста конструкція; 2) низький рівень шуму; 3) високий ККД на нижчих передачах; 4) зручність компонування; 5) можливість зниження маси. До недоліків можливо віднести: 1) відсутність прямої передачі (зубчасті колеса й підшипники постійно під навантаженням); 2) максимальне передаточне число першої ступені не вище i1 = 4,0...4,5. Перевагами тривальних коробок передач (рис. 15, б) є: 1) наявність прямої передачі (при цьому ККД максимальний; зубчасті колеса, підшипники проміжного вала навантаження не сприймають, що веде до зниження їх зношування й зменшенню рівня шуму); 2) дві пари зубчастих коліс у зачепленні дозволяють одержати велике передаточне число при малій міжосьовій відстані. Недоліком є деяке зниження ККД на проміжних передачах. Рисунок 15 - Принципова кінематична схема чотириступінчастої коробки передач: а - двовальної; б - тривальної; 1 - ведучий вал; 2 - ведений вал; 3 - проміжний вал.
Двовальні коробки передач застосовують на передньопривідних автомобілях малого класу й задньопривідних - з поперечним розташуванням двигуна. Тривальні коробки передач використовують для легкових автомобілів, виконаних за класичною схемою, вантажних автомобілів і автобусів.
Читайте також:
|
||||||||
|