МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок привода зчепленняКласифікація й вимоги до приводів фрикційних зчеплень докладно розглянуті в [3-5]. Зручність керування зчепленням забезпечується правильним вибором передаточного числа привода, щоб мати: 1. Оптимальну величину переміщення педалі, не більш [5]: - для легкових автомобілів – Sпед= 160 мм; - для вантажних автомобілів - Sпед= 190 мм. 2. Максимальну величину зусилля на педалі, не більш [3]: - для зчеплення легкових автомобілів - Рпед= 150 Н; - для зчеплення вантажних автомобілів - Рпед=250 Н. Механічні приводи (рис. 14, а) на сьогоднішній час застосовуються тільки на легкових автомобілях особливо малого класу; на вантажних автомобілях, автобусах і легкових автомобілях малого класу й вище застосовують гідропривід (рис. 14, б). Рисунок 14 - Схеми приводів зчеплення: а - механічний привід; б - гідравлічний привід
При розрахунках привода розраховуються його передаточне число, зусилля на педалі й хід педалі. Крім цього, визначаються геометричні розміри важелів, циліндрів і тяг привода. Загальне передаточне число привода зчеплення з периферійними пружинами iпр включає передаточне число педалі зчеплення iпед, передаточне число вилки вимикання зчеплення iв, передаточне число гідравлічного приводу iг і передаточне число важелів вимикання зчеплення iр. де а й b - плечі педалі; с і d - плечі вилки вимикання; d1 і d2 - діаметри виконавчого й головного циліндрів гідроприводу, e і f - плечі важелів вимикання зчеплення. Отже, , Рекомендується приймати ів =1,5…2,5; іг=1,2…1,5. Загальне передаточне число привода зчеплення з діафрагмовою пружиною іпр включає передаточне число пелюсток діафрагмової пружини іл, передаточне число вилки вимикання зчеплення ів, передаточне число гідравлічного приводу іг і передаточне число педалі зчеплення іпед: де a і b - плечі педалі; c і d - плечі вилки вимикання; d1 і d2 - діаметри виконавчого й головного циліндрів гідроприводу, e і f - плечі важелів вимикання зчеплення (пелюсток діафрагмової пружини). Виражаємо передаточне число педалі , Передаточне число діафрагмової пружини можливо визначити за формулою . Для сучасних конструкцій приводів загальне передаточне число становить iпр=25...45 і повинно забезпечувати зусилля на педаль для легкових автомобілів не більше 150 Н, для вантажних автомобілів не більш 250 Н×м. У випадку, якщо зусилля на педаль перевищує зазначені значення, привод зчеплення повинен бути обладнаний підсилювачем. Існуючі конструкції приводів мають звичайно наступні значення передаточних чисел: ір=3,8...5,5; ів=1,4...2,2 [5]. У розрахунках, як правило, задаються значеннями передаточних чисел iпр, ip, ів, потім знаходять передаточне число педалі зчеплення іпед . Далі визначають розрахункове зусилля на педаль і повний хід педалі зчеплення, і перевіряються умови: ; . Максимальна величина зусилля на педалі зчеплення з підсилювачем не повинна перевищувати [Рпед]=150 Н; зчеплення з підсилювачем [Рпед]=250 Н. Припустима величина ходу педалі для легкових автомобілів [Sпед]=160 мм, для вантажних [Sпед]=190 мм. Зусилля на педаль визначається за формулою: , де Рпед - зусилля на педалі, Н; пр - ККД привода зчеплення, для механічного приводу пр=0,7…0,8; для гідравлічного приводу пр=0,8…0,9. Повний хід педалі механічного приводу складається з вільного ходу педалі, робочого ходу й пружних деформацій елементів привода. Повний хід педалі гідравлічного приводу розраховується за формулою де Sпед - повний хід педалі привода зчеплення, м; Sсв - вільний хід педалі, м; Sp - робочий хід педалі, м; - зазор у механізмі вимикання ( між муфтою й важелями вимикання), м; S - хід натискного диска, м; ір - передаточне число важелів вимикання. Величина зазору в механізмі вимикання [2]: - для зчеплень із периферійними циліндричними пружинами - =1,5...2,0 мм; - для зчеплень із центральною діафрагмовою пружиною - =3,5...4,0 мм. Хід натискного диска [5]: - для однодискових зчеплень - S =1,5...2,0 мм; - для дводискових зчеплень - S = 2,4...2,8 мм.
Читайте також:
|
||||||||
|