МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Визначення основних параметрів зчепленняВибір розмірів зчеплення проводиться з умови передачі максимального крутного моменту двигуна за допомогою тертя з деяким запасом. Статичний момент тертя зчеплення визначають за формулою , де Мс - статичний момент тертя зчеплення, Н м; Memax - максимальний крутний момент двигуна, Нм; b - коефіцієнт запасу зчеплення. Значення коефіцієнта запасу вибирається з урахуванням неминучого зменшення коефіцієнта тертя накладок у процес експлуатації, усадки натискних пружин, наявності регулювання натискного зусилля, числа ведених дисків. З іншого боку, пікові навантаження в трансмісії, незалежно від їхнього походження, повинні обмежуватися пробуксовуванням зчеплення. Із цієї причини коефіцієнт запасу зчеплення не повинен перевищувати певного значення. Зчеплення з регульованим тиском пружин і з діафрагмовими пружинами мають найбільш низьке значення коефіцієнта запасу зчеплення. Більші значення мають зчеплення вантажних автомобілів і автобусів. Середні значення коефіцієнта запасу зчеплення залежно від максимального крутного моменту двигуна наведений у табл. 5 [2].
Таблиця 5 - Коефіцієнт запасу зчеплення
Середній радіус дисків визначають за формулою де Rc - середній радіус дисків, м; RH і RВ - відповідно, зовнішній і внутрішній радіус фрикційних накладок, м. Зовнішній радіус дисків попередньо можливо визначити за формулою А - коефіцієнт. Коефіцієнт А вибирається залежно від виду транспортного засобу [2]: - для легкових автомобілів - А = 4,7; - для вантажних автомобілів - А = 3,6; - для автомобілів підвищеної прохідності - А = 1,9. При цьому внутрішній радіус фрикційних накладок RВ = 0,6×RН, де RВ - внутрішній радіус дисків, м. Розраховані величини необхідно привести у відповідність до стандартних розмірів за ГОСТ 12238-76 (табл. 6) [5], потім визначити середній радіус дисків з урахуванням стандартних розмірів фрикційних накладок.
Таблиця 6 - Розміри фрикційних накладок
Примітка. Позначення типів накладок: 1 - формовані, 3 - ткані, 5 - спіральні, навиті.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|