МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Розрахунок силових параметрів півосейМенший з максимальних крутних моментів (по двигуну або по зчепленню). Максимальний крутний момент по двигуну визначають за формулою де Мд - максимальний крутний момент по двигуну, Н×м; ірк - передаточне число роздавальної коробки на нижчій ступені (ураховується в тому випадку, якщо в трансмісії встановлена роздавальна коробка); Кб - коефіцієнт блокування диференціала; - число симетричних диференціалів у трансмісії. Коефіцієнт блокування [7]: - для диференціалів легкових автомобілів - Кб = 0,05...0,1; - для диференціалів вантажних автомобілів - Кб = 0,1...0,15. Максимальний крутний момент по зчепленню визначають за формулою де Мj - максимальний крутний момент по зчепленню, Н м; Gсц - зчіпна маса (маса, що доводиться на ведучий міст), кг; mвед - коефіцієнт динамічної зміни нормальних реакцій на ведучих колесах, mвед=1.1…1,2; - поздовжній коефіцієнт зчеплення, рекомендується приймати =0,8. Нормальну реакцію розраховують за формулою ; де Rzi - нормальна реакція, Н. Поздовжню реакцію визначають за формулами ; де Rxi - поздовжня реакція, Н. Із двох певних нормальних реакцій для подальших розрахунків приймається менша. На режимі екстреного гальмування враховується нормальна й поздовжня реакції. Нормальну реакцію розраховують за формулою де індекс означає, що даний параметр використовується при екстреному гальмуванні. . Поздовжні реакції визначають за формулою Нормальна реакція на режимі заносу визначається за формулою де h - висота центру мас, м; - коефіцієнт зчеплення в поперечному напрямку; В - колія ведучих коліс, м; «+» - внутрішня піввісь ( убік заносу); «-» - зовнішня піввісь. Коефіцієнт зчеплення в поперечному напрямку - =0,9...1,0 [8]. На режимі переїзду через нерівності з урахуванням динамічних навантажень, динамічну реакцію розраховують за формулою де RzіД - динамічна реакція, Н; КД - коефіцієнт динамічності. Коефіцієнт динамічності [7]: - для легкових автомобілів - Кд=1,5...1,75; - для вантажних автомобілів - Кд=1,8...2,0; - для АТС підвищеної прохідності - Кд= 2,0...2,5. Діаметр півосі, м розраховується за формулою . Кут закручування напівосі визначається за формулою , де l – довжина напівосі, м; прижається приблизно рівною половині колії. Jp – полярний момент інерції, м4 Полярний момент визначається за формулою . G – модуль зсуву матеріалу, G=85 ГПа. Кут закручування не повинен перевищувати 9° на 1 м довжини.
Читайте також:
|
||||||||
|