Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розрахунок напіврозвантажених півосей

Напіврозвантажені півосі (рис. 23) сприймають у вертикальній площині нормальну й бічну реакції опорної поверхні й згинальні моменти від цих реакцій; у горизонтальній площині - поздовжню реакцію й згинальний момент від цієї реакції. Піввісь розвантажена від осьового навантаження й гальмового моменту при гальмуванні робочим гальмом. Така піввісь має найбільш просту конструкцію маточини й застосовується на легкових автомобілях.

Рисунок 23 - Схема напіврозвантаженої півосі

 

Небезпечний переріз - місце встановлення підшипника.

На режимі передачі максимальної сили тяги приведені напруження згину й кручення визначають за формулою

де И - приведені напруження згину й кручення, Па;

b - плече згину, м;

dпо - діаметр півосі, м.

Плече згину визначається як відстань між площинами, що проходять через центр опорного майданчика колеса й через центр опорного підшипника. Плече згину можливо прийняти - b=42 мм.

На режимі гальмування приведені напруження згину й кручення розраховують за формулою

На режимі заносу приведені напруження згину й кручення розраховують за формулою

Висота центру мас для легкових автомобілів приймається рівною статичному радіусу колеса.

На режимі динамічних навантажень наведені напруження згину й кручення визначають за формулою

Допустимі наведені напруження - [ И]=600…800 МПа [6].

Розрахунок по куту закручування напіврозвантажених півосей ведеться аналогічно розрахункам валів карданних передач із синхронними шарнірами. При цьому розрахунковим моментом служить менший з моментів (по двигуну або по зчепленню).

Довжина півосі визначається аналогічно довжині карданного вала в карданній передачі із синхронними шарнірами.

Допустимі значення кута закручування - [9] - 9…15° на метр довжини півосі [6].

Менші значення кута закручування характеризує підвищену жорсткість, більші значення - схильність до коливань і резонансних явищ.

 

 


Читайте також:

  1. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  2. Аеродинамічний розрахунок
  3. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  4. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  5. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  6. ВИБІР ДЖЕРЕЛА ФІНАНСУВАННЯ ТА РОЗРАХУНОК ВИТРАТ НА ПРАЦЕОХОРОННІ ЗАХОДИ
  7. ВИБІР І РОЗРАХУНОК ОСНОВНОГО АПАРАТУ
  8. Вибір та розрахунок параметрів режиму зварювання
  9. Вибір устаткування для виймально-навантажувальних робіт, розрахунок його продуктивності та кількості.
  10. Види норм праці, їх розрахунок
  11. Вплив характеру кола на криву струму при несинусоїдній напрузі /розрахунок найпростіших кіл
  12. Гідравлічний розрахунок




Переглядів: 374

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Розрахунок силових параметрів півосей | Розрахунки повністю розвантажених півосей

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.