Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розробка технології обробки збірних поїздів на проміжних станціях дільниці

Технологія обробки збірного поїзда знаходить своє відображення в технологічному графіку роботи його на проміжній станції, який необхідно навести разом із схемою проміжної станції як рисунок. Час простою збірного поїзда на станції залежить від тривалості маневрової роботи на причеплення та відчеплення вагонів. У свою чергу, цей час залежить від кількості вагонів, схеми станції, схеми розташування вагонів у складі поїзда та наявності маневрового локомотива. При розробці технології роботи збірного поїзда на проміжних станціях необхідно виходити з варіанту, коли маневрова робота виконується локомотивом збірного поїзда (незалежно від завдання – це тепловоз 2ТЭ116). Необхідно вибрати варіант розташування (схему формування) груп вагонів у складі збірного поїзда та, виходячи з цього, скористатися формулами, які наводяться нижче. Тривалість операцій по відчепленню та причепленню вагонів необхідно визначити для кожної станції дільниці.

Час відчеплення групи вагонів, що знаходиться в головній частині поїзда складає:

 

 

де nвід – середня кількість вагонів у групі, яка відчіпляється.

Час причеплення групи вагонів у головній частині поїзда складає:

 

де nпр – середня кількість вагонів у групі, яка причіпляється.

Відчеплення та причеплення вагонів у головній частині поїзда разом складає:

 

 

Час відчеплення вагонів у хвостовій частині поїзда складає:

 

 

Час причеплення вагонів у хвостову частину поїзда складає:

 

 

Причеплення та відчеплення вагонів у хвостовій частині поїзда складає:

 

 

Для визначення тривалості маневрів по причепленню та відчепленню вагонів від збірного поїзда необхідно визначити середню групу вагонів nвід, nпр для кожної станції та виконати розрахунки за вище вказаними формулами. Результати розрахунків зводяться в табл. 1.4.

Таблиця 1.4


Читайте також:

  1. D і 3D технології креслення в AutoCAD
  2. OLAP-Технології
  3. PR-ІНСТРУМЕНТАРІЙ І МАНІПУЛЯТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ
  4. PR-технології у виборчій кампанії.
  5. PR-технології.
  6. Web-технології
  7. Web-технології в ГІС-освіті
  8. Автоматизовані технології
  9. Автомобільний комплект для спеціальної обробки військової техніки ДК-4К
  10. Алгоритм проведення санобробки при зараженні БЗ
  11. Аналіз умов технічної експлуатації територіально розподілених ПФС екстремальної комп’ютерно-інтегрованої системи керування технологічними процесами обробки даних
  12. Бази даних як засіб зберігання й обробки інформації




Переглядів: 665

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Кількість збірних (вивізних) поїздів на перегонах дільниці К-О | Тривалість стоянки збірного поїзда на станціях

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.