МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ПЕРЕДМОВАКонспект лекцій з дисципліни «Основи ділового спілкування» розроблено відповідно до навчального плану, програми навчальної дисципліни та робочої навчальної програми. Метою вивчення навчальної дисципліни«Основи ділового спілкування»є формування системи базових знань та навичок здійснення успішних ділових комунікацій для ефективної організації як своєї особистої діяльності, так і діяльності підлеглого персоналу. Основними завданнями навчальної дисципліниє формування інструментальних, міжособистісних, системних та спеціальних компетенцій, що дозволить студентам розпізнавати та усувати бар'єри спілкування, правильно використовувати прийоми вербальної та невербальної комунікації, вірно інтерпретувати невербальні сигнали, правильно організовувати і проводити ділові контакти в різних їх формах, застосовувати загальні правила ділового етикету відповідно до ситуації. Послідовність вивчення програмного матеріалу є традиційною для навчальної літератури з ділового спілкування та питань етикету і обумовлена внутрішньою логікою тем предмета. Внаслідок вивчення дисципліни студенти повинні знати: · сутність і зміст поняття «ділове спілкування»; · бар’єри спілкування; · особливості сприйняття інформації; · основні правила і технічні прийоми ділового спілкування; · основи організації процесу ділового спілкування; · правила етикету ділового спілкування; · основні відмінності громадського і бізнес-етикету. Студенти повинні вміти: · долати бар’єри спілкування; · володіти прийомами вербальної і невербальної комунікації; · обирати відповідно ситуації стиль й одягатись відповідно; · організувати і провести ділову бесіду, співбесіду, нараду, презентацію. Основними виховними цілямиєформування суспільної активності, виховання моральної свідомості та моральних ідеалів, професійної спрямованості особистості, відповідальності, самостійності та дисциплінованості. Основними цілями розвитку особистості студента, які реалізуються в процесі вивчення дисципліни, є розвиток пізнавальних інтересів, пізнавальної активності, творчих здібностей, професійного мислення, розвиток ділових якостей особистості та вміння реалізовувати свою професійну підготовку. ТЕМА 1. ЗНАЧЕННЯ ДІЛОВОГО СПІЛКУВАННЯ ТА ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ
План 1.1. Значення ділового спілкування та сутність основних понять. 1.2. Загальні принципи ефективного спілкування 1.3. Особливості сприйняття інформації співрозмовника 1.4. Бар'єри спілкуання
Читайте також:
|
||||||||
|