Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Підсумковий контроль

ПМК (поточно-модульний контроль) – це контроль, що полягає в оцінці засвоєння студентом навчального матеріалу виключно на підставі результатів виконання ним певних видів робіт. ПМК планується при відсутності екзамену і не передбачає обов’язкову присутність студентів.

Завданням поточного контролю є перевірка розуміння та засвоєння теоретичного матеріалу, умінь обґрунтовано вирішувати завдання, умінь усно чи письмово надати певний матеріал, ступінь самостійності в оволодінні програмним матеріалом з дисципліни.

Об'єктами поточного контролю знань студентів з дисципліни «Основи етики», які навчаються заосвітньо-кваліфікаційним рівнем бакалавра є:

а) виконання завдань для самостійної роботи;

б) виконання індивідуальної роботи;

в) робота на семінарському занятті.

Загальна максимальна кількість балів, що вноситься до відомості за поточну роботу складає 100 балів, з них:

- за виконання завдань для самостійної роботи – 50 балів;

- за виконання індивідуальної роботи – 20 балів;

- за роботу на семінарському занятті – 30 балів.

При контролі виконання завдань для самостійного опрацювання оцінці підлягає самостійне опрацювання окремих питань тем дисципліни. Завдання самостійної роботи видаються під час настановної сесії. Такі завдання включені у даний методичний посібник. Зокрема студенти конспектують відповідь на всі питання, що винесені до плану кожної теми.

Завданням індивідуального завдання є перевірка розуміння студентом програмного матеріалу в цілому, логіки та взаємозв'язків між окремими розділами, здатності творчого використання накопичених знань, уміння сформувати своє ставлення до певної проблеми навчальної дисципліни тощо.

Завданням семінарського заняття є обговорення студентами питань з тем, визначених робочою навчальною програмою. Семінарські заняття можуть проводитись у формі бесіди, обговорення рефератів, доповідей та вирішення ситуаційних завдань, дискусій тощо.

 


Читайте також:

  1. I. Аналіз контрольної роботи.
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. III. Контроль знань
  11. III. КОНТРОЛЬ і УПРАВЛІННЯ РЕКЛАМУВАННЯМ
  12. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.




Переглядів: 300

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Варіанти індивідуальних науково-дослідних завдань | Критерії оцінки індивідуальних науково-дослідних завдань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.