МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Критерії оцінки індивідуальних науково-дослідних завдань
Методологія процесу навчання та, відповідно, оцінювання знань студена при кредитно модульній системі організації навчального процесу полягає в його переорієнтації з лекційно-інформативної на індивідуально-диференційовану, особистісно-орієнтовану форму. У структурі навчального навантаження студента за системою ECTS індивідуальна робота розглядається як один з основних компонентів навчальної діяльності. Різновидністю індивідуальних завдань, яка відповідає інноваційним технологіям навчання, є індивідуальна науково-дослідна робота студента. Це самостійне наукове дослідження на тему проблемно-пошукового характеру, в якому слід дотримуватись основних вимог до наукових робіт такого рівня. Максимальна кількість балів для його оцінювання – 20 балів. 20 балівза виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - робота є оригінальним самостійним дослідженням, у якому відбито творчий пошук студента, його вміння нестандартно мислити, працювати з науковими джерелами, висуваючи при цьому власні гіпотези з досліджуваних проблем; - при описі результатів повністю дотримано вимоги до структури роботи, до викладу думки та до технічного оформлення тексту, а саме: 1. Структура дослідження: а) план; б) вступ, який містить наступні позиції: - актуальність проблеми; - мета роботи; - завдання (кожному з поставлених завдань має відповідати певна частина роботи); - наукова новизна дослідження (відібрано новий матеріал для аналізу, здійснено уточнення певних наукових понять тощо); в) основна частина регламентована поділом на глави, в кожній з яких реалізується одне із завдань, сформульованих у вступі. Усі структурні частини роботи композиційно завершені; г) висновки; д) тези – короткий виклад основних результатів дослідження; є список літератури укладений в алфавітному порядку відповідно до зразків оформлення посилань, рекомендованих ВАК України для робіт наукового характеру. У роботі використано найновіші досягнення науки з означуваних проблем. 2. Виклад думки: а) аргументація думки. У роботі продемонстровано індуктивні й дедуктивні методи при викладі наукових гіпотез, використано обґрунтовані посилання на відповідні джерела, теоретичні роздуми, проілюстровано конкретними прикладами; б) ілюстрування думки. Для ілюстрації авторських тверджень застосовано найбільш показові, найбільш переконливі приклади, частину яких піддано детальному аналізу. 3. Технічне оформлення роботи. Дотримано основних вимог до оформлення наукових робіт: – текст набрано на комп’ютері (шрифт 14, інтервал 1.5, розмір полів: верхнє – 2,5, ліве – 3,5, нижнє – 3, праве – 1); – нумерація сторінок зверху справа; – кожен з основних розділів роботи розпочато з нової сторінки; – посилання в тексті оформлено за зразком: [10. с.32], де 10 – номер джерела у списку літератури, с. 32 – номер сторінки; – робота має охайний вигляд, її переплетено або подано для перевірки в папці. 17-19 балівза виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - наукове дослідження студента виконане на достатньо високому рівні, але має незначні недоліки в технічному оформленні, укладанні списку літератури, стилістиці тексту; - робота має чітку структуру, думки логічно аргументовані, використано широкий арсенал наукових джерел; - основна частина демонструє реалізацію поставлених завдань; - висновки ілюструють наукову новизну отриманих результатів. 13-16 балівза виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - робота чітко структурована, але у викладі простежується неточне розуміння деяких наукових понять і категорій, мало цитувань з наукових джерел; - мета роботи в цілому досягнута, але завдання реалізовані не повністю; - допущено недоліки в оформленні посилань, укладанні списку використаної літератури; - у викладі думки недостатньо продемонстровано власне бачення проблеми, аргументацію власної наукової гіпотези. 9-12 балівза виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - дослідження в цілому має серйозні недоліки у структурі, характерні викладу думки й технічному оформленні, але відповідає вимогам щодо обсягу, змісту обраного матеріалу, добору наукових джерел. 5-8 балівза виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - робота не відповідає переважній більшості вимог до наукових досліджень, але має структуру, у списку літератури зазначено більше трьох джерел; - роботу виконано акуратно, дотримано більшість вимог до технічного оформлення тексту. 1-4 бали за виконання індивідуальних науково-дослідних завдань студент може отримати, якщо: - робота не відповідає переважній більшості вимог до наукових досліджень, не дотримано вимог щодо структури, у списку літератури зазначено менше трьох джерел; - роботу виконано неакуратно, не дотримано більшість вимог до технічного оформлення тексту.
6.2. Критерії оцінки самостійної роботи Самостійна робота студента – це форма організації навчального процесу, при якій заплановані завдання виконуються студентом під методичним керівництвом викладача, але без його безпосередньої участі. Метою самостійної роботи студента є засвоєння в повному обсязі навчальної програми та послідовне формування у студентів самостійності як риси характеру, що відіграє суттєву роль у формуванні сучасного фахівця високої кваліфікації. Самостійна робота студента над засвоєнням навчального матеріалу з дисципліни «Основи етики» може виконуватися у бібліотеці, навчальних аудиторіях, комп’ютерних лабораторіях, а також у домашніх умовах. При контролі виконання завданьдля самостійного опрацювання оцінюванню можуть підлягати: - самостійне опрацювання окремих тем дисципліни в цілому чи окремих питань; - підготовка конспектів навчальних чи наукових текстів. Перелік завдань для самостійної роботи студентів, її організація та звітність, терміни виконання, форми контролю, методи та кількість балів, які може отримати студент за виконання завдань з самостійної роботи, визначаються кафедрою під час розробки робочої навчальної програми дисципліни (розділу «Самостійна робота студентів»). Підсумкова кількість балів, набрана студентами за виконання завдань з самостійної роботи, є однією з складових поточної успішності студентів з дисципліни і при виставленні загальної кількості балів за поточну успішність додається з балами, одержаними за виконання інших видів поточної навчальної роботи. Самостійна робота з кожної теми за робочою навчальною програмою оцінюється у сумі в діапазоні від 0 до 10 балів. 10 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли студент систематично, у повному обсязі і правильно виконує всі завдання. 9 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується систематично, у повному обсязі і правильно виконуються всі завдання, але студент допускає незначні помилки при виконанні завдань. 8 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується систематично, але студент допускає незначні помилки при виконанні завдань, обсяг виконаних завдань становить не менш ніж 90% від загального обсягу. 7 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується систематично, але студент допускає незначні помилки при виконанні завдань, обсяг виконаних завдань становить від 80% до 89% від загального обсягу. 6 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується систематично, але студент допускає незначні помилки при виконанні завдань, обсяг виконаних завдань становить від 70% до 79% від загального обсягу. 5 балів за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується несистематично, студент допускає певну кількість помилок при виконанні завдань, в цілому обсяг виконаних завдань складає від 50% до 69% від загального обсягу. 4 бали за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується несистематично, студент допускає певну кількість помилок при виконанні завдань, в цілому обсяг виконаних завдань складає від 40% до 49% від загального обсягу. 3 бали за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується несистематично, студент допускає певну кількість помилок при виконанні завдань, в цілому обсяг виконаних завдань складає від 20% до 39% від загального обсягу. 2 бализа самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується несистематично, студент допускає певну кількість помилок при виконанні завдань, в цілому обсяг виконаних завдань складає від 10% до 19% від загального обсягу. 1 бал за самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота виконується несистематично, студент допускає велику кількість помилок при виконанні завдань, в цілому обсяг виконаних завдань складає менше 10% від загального обсягу. 0 балівза самостійну роботу з теми ставиться тоді, коли самостійна робота не виконується.
Читайте також:
|
||||||||
|