Варіанти індивідуальних науково-дослідних завдань
1. Історичне зародження морально-етичних норм людського життя.
2. Співвідношення моральних, релігійнихї та юридичних норм.
3. Релігійна та світська мораль.
4. Конфуціанська мораль в культурі далекосхідного регіону.
5. Моральні принципи буддійського віровчення.
6. Моральні настанови ісламу.
7. Моральні цінності християнського віровчення.
8. Моральні традиції українського народу.
9. Основні концепції моралі в історії європейської культури.
10. Сенс життя і щастя: основні аспекти співвідношення.
11. Любов як основа морального життя людини.
12. Проблема добра і зла у світовій етичній думці.
13. Чесноти і вади як характеристики моральності людини.
14. Проблема людського щастя у вченні Григорія Сковороди.
15. Моральний зміст патріотизму.
16. Біблія як джерело моральних цінностей і норм християнської етики.
17. Професійна етика.
18. Поняття етикету: історичні корені і сучасні форми.
19. Морально-психологічні аспекти спілкування.
20. Проблема самотності у сучасному світі.
21. Сучасна етика ділової людини.
22. Етика службового конфлікту.
23. Діалогізм як риса людської особистості та його етичні засади.
24. Етика в некласичній культурі.
25. Молодіжна етика: поняття, особливості, проблеми.
26. Особливості моральних аспектів молодіжного спілкування.
27. Сімейні цінності в етиці українського народу.
28. Етика в контексті ідей постмодернізму.
29. Етико-естетичні аспекти життєвого вибору особистості.
30. Життєва мудрість та етика.
31. Етичні проблеми спілкування поколінь.
32. Етичні аспекти кохання.
33. Етика в гендерному вимірі.
Читайте також: - III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- III. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми і завдань уроку.
- IV. Повідомлення теми та завдань уроку.
- IІI. Формулювання мети і завдань уроку. Мотивація учбової діяльності
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:
|
|