Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Рекомендації для студентів щодо підготовки до семінарських занять

Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України

Полтавський національний педагогічний університет

Імені В.Г.Короленка

Історичний факультет

Кафедра філософії

 

 

 

Інструктивно-методичні матеріали

До семінарських занять

З курсу

«ФІЛОСОФСЬКІ ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ СВІТОВОЇ КУЛЬТУРИ»

 

Для студентів ІІІ курсу

напряму підготовки6.020302 Історія

 

Полтава-2013

 

 

Рекомендації для студентів щодо підготовки до семінарських занять

 

Семінарське заняття — це форма навчального заняття, на якій викладач організовує обговорення попередньо визначених питань теми у вигляді виступів, рецензій, відповідей, доповнень, розв’язання практичних завдань тощо, до яких студенти готуються на підставі опрацювання рекомендованої літератури та виконання запропонованих завдань.

На семінарах студенти перевіряють, поглиблюють та закріплюють знання з курсу.

Вивчення кожної теми необхідно розпочинати з ознайомлення із її програмними положеннями, які містять стислу і конкретну інформацію про матеріал, який потрібно засвоїти.

Наступним кроком є ознайомлення з конспектом лекції, який становить своєрідний “скелет” теми, базову структуру необхідних знань. Поглиблені знання з теми студенти отримують, готуючись до семінарських занять та виконуючи завдання для самостійної роботи, ІНДЗ.

Семінар є результатом самостійної підготовки студента і обговорення на занятті під керівництвом викладача результатів цієї пізнавальної діяльності та формування навичок його практичного застосування.

Підготовка до семінарського заняття включає в себе оволодіння теоретичним і фактичним матеріалом відповідно до плану заняття, а також виконання завдань, запропонованих по даній темі.

Опанування загальнотеоретичних проблем та практичного матеріалу вимагає від студентів засвоєння цілого ряду специфічних термінів, понять. З метою їх засвоєння студентам рекомендується вести словник (на виділених у зошиті для самостійної роботи сторінках або в окремому зошиті). До словника записуються опорні поняття і терміни, визначені у завданнях самостійної роботи.

У ході семінарського заняття заслуховуються відповіді студентів на конкретні теоретичні питання. Студенти повинні навчатися вільно, творчо обговорювати проблеми, що виносяться на семінарське заняття, конструктивно вести дискусію, розкривати смисл моральних та естетичних колізій, символіку художніх творів.

На кожному семінарському занятті викладач оцінює підготовку студентів, активність їх на занятті, вміння формулювати та обґрунтовувати свою позицію тощо. Викладач проводить індивідуальні бесіди із студентами, які пропустили семінарське заняття, перевіряє у визначеній разом із студентом формі знання матеріалу з тем, які закріплювалися на семінарі.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки під час проведення практичних занять у кабінеті (лабораторії) біології загальноосвітнього навчального закладу
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. Загальна схема поточного і підсумкового контролю та оцінювання знань студентів
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ
  6. V. ІНДИВІДУАЛЬНІ ЗАВДАННЯ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ТА МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ЇХ ВИКОНАННЯ
  7. V. Рекомендації і розробки маркетинг-консалтингу.
  8. V. СИСТЕМА ПОТОЧНОГО ТА ПІДСУМКОВОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СТУДЕНТІВ
  9. VIІ. Короткі методичні вказівки до роботи студентів на практичному занятті
  10. А. Підготуйте і запишіть висновки-рекомендації для автора, який перекладає текст з російської мови на українську.
  11. Аналіз одержання результатів. Висновки рекомендації.
  12. Аналіз особистих досягнень студентів, перспектив навчання на подальшому етапі




Переглядів: 531

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія сновидінь | Методичні поради.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.