Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Прибуток підприємства

 

Бухгалтерський прибуток (БП) – це різниця між сукуп­ним виторгом (TR) (виручкою, доходом від реалізації продукції) та бухгалтерськими (явними) витратами (BC). Отже, розмір бухгалтерського прибутку перевищує обсяг економічного прибутку на величину неявних (внутрішніх) витрат. Обчислюється як:

(4.9)

 

Економічний прибуток (ЕП) обчислюється як різниця між сукупним ви­торгом та явними і неявними витратами:

 

(4.10)

 

Оскільки неявні витрати являють собою нормальний прибуток, то:

 

(4.11)

 

Бухгалтерський, економічний та нормальний прибутки співвідносяться як:

 

(4.12)

Бухгалтерські витрати менші за економічні на величину неявних ви­трат. Бухгалтерський прибуток більший за економічний прибуток на ве­личину неявних витрат, тобто нормального прибутку. Економісти на підприємстві вважають прибутковою лише таку діяльність, за якої сукупний виторг перевищує явні та неявні витрати. У моделях підприємства метою його діяльності вважають максимізацію економічного прибутку.


Читайте також:

  1. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  2. IV група- показники надійності підприємства
  3. IV. Оцінка привабливості стратегічних зон господарювання підприємства на ринку.
  4. IІI розділ. Аналіз стану маркетингового середовища підприємства
  5. L2.T4/1.Переміщення твердих речовин по території хімічного підприємства.
  6. V розділ. Товарна політика підприємства
  7. V. Підриємницький дохід і прибуток
  8. WEB - сайт підприємства в Інтернет
  9. А) Капітал підприємства, його кругообіг та обіг.
  10. Абсолютні та відності показники результатів діяльності підприємства.
  11. Автопідприємства вантажних автомобілів
  12. Адміністративно-правовий статус торговельного підприємства




Переглядів: 494

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Витрати виробництва | Вибір підприємством оптимального обсягу випуску продукції

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.