Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Метод максимуму-мінімуму

У цій задачі за заданими розмірами складових ланок А1, А2, А3,…, Аn визначають розмір замикальної ланки АΔ. Як видно з рис. 3.32, номінальний розмір замикальної ланки

,(3.1)

де АΔ – номінальний розмір замикальної ланки, мм;

і – номінальні розміри відповідно збільшувальних і зменшувальних ланок, мм;

n – кількість всіх ланок;

m – кількість збільшувальних ланок.

Допускні розміри замикальної ланки отримують шляхом заміни у рівнянні (3.1) номінальних розмірів на відповідні допускні розміри ланок

, (3.2)

, (3.3)

де і – допускні розміри відповідно всіх ланок, мм.

Віднявши рівняння (3.3) від (3.2), отримаємо

,

а врахувавши, що різниця найбільшого та найменшого розміру є його допуском, матимемо

,(3.4)

де і – допуски розмірів відповідно замикальної та складових ланок, мм.

Віднімемо від рівнянь (3.2) і (3.3) рівняння (3.1) і врахуємо, що значення верхніх і нижніх відхилень розміру А такі:

;(3.5)

,(3.6)

де ЕSA i EIA – відповідно верхнє та нижнє відхилення розміру А, мм;

і – його допускні розміри, мм.

Після незначних перетворень отримаємо

; (3.7)

, (3.8)

де і – верхні відхилення розмірів відповідних ланок, мм;

і – нижні відхилення розмірів відповідних ланок, мм.


Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D) методу мозкового штурму.
  3. Demo 11: Access Methods (методи доступу)
  4. H) інноваційний менеджмент – це сукупність організаційно-економічних методів управління всіма стадіями інноваційного процесу.
  5. I Метод Шеннона-Фано
  6. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  7. I. Метод єдиної подібності.
  8. I. Метод рiвних вiдрiзкiв.
  9. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  10. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  11. IV. КЕРІВНИЦТВО, КОНТРОЛЬ І НАДАННЯ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ПРАКТИКАНТАМ.
  12. IV. Метод супутних змін.




Переглядів: 497

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Методи розрахунку розмірних ланцюгів | Комплексні і елементні показники точності зубчастих

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.043 сек.