МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Основні категорії і поняття
Способи управління, стилі роботи, поточне управління, цільове управління, методи впливу на людей, правові методи впливу, організаційні методи впливу, розпоряджувальні методи впливу, соціально-психологічні методи впливу, економічні методи впливу, авторитарний стиль управління, ліберальний стиль управління, демократичний стиль управління, організаційна система як об’єкт управління, організація як об’єкт управління, військовий колектив, мікрогрупи, особистість військовослужбовця, лідер групи, колективна думка, колективний настрій, традиції, взаємовідносини.
Завдання і тести для самоконтролю 1. Назвіть основні складники структури психології військового колективу. 2. Розкрийте зміст і значення основних методів впливу на людей. 3. Назвіть основні стилі управління і схарактеризуйте їх. 4. Схарактеризуйте основні типи підпорядкування підлеглих. 5. Назвіть зміст основних рекомендацій щодо покращення ставлення підлеглого до виконання своїх обов’язків. 6. Яке значення для виховної роботи має знання лідерів мікрогруп? 7. Назвіть основні ознаки слабкого керівника. 8. Розкрийте зміст поточного і цільового способів управління. 9. Схарактеризуйте основні стадії розвитку колективу. 10. Назвіть складники організаційної системи як об’єкта управління. 11. Розкрийте зміст основних етапів розвитку колективної думки. 12. Колективна думка військового колективу це: а) позиція командування роти щодо питання, яке турбує військовослужбовців; б) сукупність індивідуальних суджень більшості особового складу; в) положення, що визначено у керівних документах. 13. Найбільш ефективним стилем керівництва є: а) демократичний; б) ліберальний; в) авторитарний. 14. При цільовому управлінні: а) воно обмежується реакцією на поточні події і обов’язковою постійною присутністю керівника на робочому місці; б) керівник завчасно визначає кінцеві результати своїх дій і розробляє програму щодо їх досягнення; в) планування здійснюється безпосередньо перед початком дій або в процесі виконання завдання. 15. При свідомому підпорядкуванні: а) людина обмежує свою діяльність виконанням відданих йому розпоряджень, не проявляє ініціативи; б) виконавець чітко усвідомлює свої обов’язки, необхідність погодження дій з іншими членами колективу, необхідність дій керівника щодо загальної координації роботи; в) підлеглий обтяжується своїм положенням, скептично ставиться до розпоряджень керівника.
Правильні відповіді: 12б, 13а, 14б, 15б.
Р о з д і л 4. ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ В РОТІ Читайте також:
|
||||||||
|