МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант № 14ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 13 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 12 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 11 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Зовнішній і внутрішній аспекти планування. Охарактеризуйте процес визначення нормативів оборотних активів. Ціна об’єкту основних засобів з ПДВ – 18 тис. грн. Витрати на транспортування і монтаж – 1,5 тис. грн. Ліквідаційна вартість – 5% від первісної. Нормативний строк експлуатації 8 років. Залишкова вартість на початок 4 року експлуатації – 9,6 тис. грн. Загальний очікуваний обсяг випуску 1250 тис. грн., за 4 рік експлуатації випущено 14% від загального очікуваного випуску. Визначити амортизаційні відрахування за 4 рік експлуатації прямолінійним методом, методом зменшення залишкової вартості, методом прискореного зменшення залишкової вартості, кумулятивним методом, виробничим методом. Склад планів підрозділів-центрів прибутку і підрозділів-центрів витрат. Поясніть переваги і недоліки погодинної оплати праці та сферу її застосування. Через неритмічне постачання матеріалів в підрозділі виникли простої в розмірі 2300 людино-годин, середня тарифна годинна ставка – 4,5 грн., а середній годинний виробіток товарної продукції – 18,8 грн. Рентабельність продукції 25%. Додаткова оплата праці 14% від основної, відрахування на соціальні заходи – 39,5%. Визначити розмір збитків підрозділу (сума оплати праці за простої і сума недоотриманого прибутку). Оплата праці за кінцевим колективним результатом. Поясніть переваги і недоліки відрядної оплати праці та сферу її застосування. Оплата праці в підрозділі проводиться за кінцевим колективним результатом, за місяць роботи підрозділу виплатили – 2740 грн. В підрозділі працює 5 чоловік. Данні про фактичні КТУ і кількість відпрацьованих днів наведені в таблиці.
Розподілити фонд заробітної плати, враховуючи фактичний КТУ та кількість відпрацьованих днів. Види участі у прибутку персоналу підприємства. Наведіть схеми взаємозв’язків підрозділів основного виробництва, виробничої та соціальної інфраструктури. Визначити базовий і фактичний коефіцієнт трудової участі робітників підрозділу, якщо за кожний відсоток виконання плану КТУ збільшується на 0,03 а недовиконання зменшується на 0,05. Дані про повну зведену оплату праці та виконання плану кожним виробником наведено в таблиці.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|