МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Варіант № 19ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 18 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 17 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 16 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Варіант № 15 ІІІ. Задача. ІІ. Практичне завдання. І. Теоретичне питання Методи обчислення планових показників. Порівняти систему планів підрозділів центрів витрат і підрозділів - центрів прибутку. Пояснити відмінності. Визначити комплексну розцінку на продукцію, яку випускає підрозділ за даними наведеними в таблиці.
Фонд погодинної оплати праці – 9875 грн. Форми матеріальної відповідальності підприємств. Накреслити алгоритми формування внутрішніх цін відповідно до відомих методів їх формування. Визначити погодинну оплату праці працівника підрозділу при погодинно-преміальної системі оплати праці, якщо годинна тарифна ставка – 2,36 грн., кількість робочих днів у місяці – 22; тривалість зміни – 8 годин, премія за виконання змінних завдань 15% від тарифної оплати праці, премія за перевиконання змінних завдань 0,8% від тарифної оплати праці за кожний відсоток перевиконання норм, відсоток перевиконання норм – 12%. Методи розроблення норм і нормативів. Представити схематично структуру виробничої програми підприємства. Визначити фонд оплати праці робітників-відрядників за відрядно-преміальною оплатою праці, якщо за кожний відсоток перевиконання плану передбачено премію в розмірі 0,7% від прямої відрядної оплати праці, відрядні розцінки, фактичний випуск продукції та виконання плану наведено в таблиці:
Складові системи внутрішньої матеріальної відповідальності. Графічно зобразити розрахунок точки беззбитковості й навести описання. Підприємство за плановим розрахунком визначило прибуток кожного підрозділу розмірі 5,6 тис. грн. Фактичні коефіцієнти трудового внеску дорівнюють: І підрозділ – 0,96; ІІ підрозділ – 1,02; ІІІ підрозділ – 1,23; ІV підрозділ – 0,82; V підрозділ – 0,96. Визначити фактичний прибуток підрозділів з врахуванням КТВ. Передумови на яких базується аналіз “витрати – випуск – прибуток”. Зобразити схематично нормативну базу планування на підприємстві. Визначити виконання плану за номенклатурою способом найменшого відсотка, за питомою вагою у загальному переліку продукції, за якою виконано план випуску, способом середнього відсотку за наступними даними:
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|