Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Практична робота № 24.

- Виготовлення та оздоблення виробу.

Обробка пояса та бретелі обшивним швом

 

Д/завдання: виконати роботу, пошиття фартуха. Повторити вивчений матеріал: видитканин, типи ліній, як складається інструкційна карта, види швів, та способи їх виконання, ПБП при користуванні електропраскою, на швейній машині та при виконанні ручних робіт, термінологія прасувальних робіт.

Прибирання.

 

Аналіз проектної діяльності:

При виконанні проектної діяльності я вивчила ПБП : « При виконанні ручних швейних робіт», « При роботі на швейній машині з ножним приводом», « При розкроюванні тканини», « При роботі з праскою».

Виконала 3 художніх ескіза фартуха та зробила його опис.

Ознайомилась з розробкою конструкції фартуха, виготовленням лекало – викрійок, будовою швейної машини, та видами машинних швів.

Навчилась складати ТП пошиття фартуха, та за складеною послідовністю виготовила фартух ( з кишенею, з нагрудником чи без нього , з оборкою…).

В кінці роботи я склала схему розрахунка собівартості виробу.

 

 

 

 

 

 


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. III. Практична частина.
  4. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  5. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  6. IV. Науково-дослідницька робота.
  7. IV. Практична робота.
  8. IV. Практична частина
  9. IV. Робота над темою уроку
  10. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  11. V. Робота з підручником
  12. V. Робота з підручником. с. 59-60




Переглядів: 570

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практична робота № 22. | Висновки

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.031 сек.