Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Семінар (2)

1. Сутність заробітної плати та її форми. Номінальна та реальна заробітна плата. Теорії заробітної плати. Заробітна плата в Україні.

2. Сутність прибутку. Види прибутку. Норма прибутку.

3. Рента та її форми. Механізм утворення ренти. Ціна землі.

4. Позичковий процент. Норма процента.

Питання для самостійної роботи студентів

1. Принципи розподілу створеного продукту у ринковій та плановій (адміністративно-командній) системах.

2. Теорії заробітної плати.

3. Теорії прибутку.

4. Теорії земельної ренти.

5. Рентні відносини в умовах сучасного капіталізму.

6. Доходи населення в сучасній Україні та світі. Проблема бідності.

 

Пошукові питання

1.Які причини існування різних концептуальних підходів до проблеми формування доходів у ринковій економіці?

2.Яка основна відмінність в характері розподілу створеного продукту у ринковій та адміністративно-командній економіках?

3.Які принципи розподілу створеного продукту в Україні?

4.Чому заробітну плату не можна вважати платою за працю? Яка різниця між працею і робочою силою?

5.Проведіть взаємозв’язок між виробництвом і застосуванням тієї чи іншої форми заробітної плати?

6.Які зміни відбулися у застосуванні форм заробітної плати під впливом науково-технічного прогресу?

7.Прослідкуйте, які ознаки включає визначення прибутку на стадіях виробництва, розподілу та обміну?

8.Чому визначення прибутку на основі трудової теорії вартості є найбільш повним?

9.Яка принципова відмінність у визначеннях процента як “плати за використання специфічного товар-капіталу” і як “ціни грошей”?

10.Які особливості ренти як форми доходу у ринковій економіці?

11.Що є спільного між такими формами доходів у ринковій економіці як прибуток, процент та рента?

12.Які джерела та економічний механізм формування сукупного доходу сім’ї?

 


Читайте також:

  1. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  2. Види, завдання та вимоги до проведення практичних(семінарських) занять
  3. Глава 3 Методика виконання студентами завдань з практичних і семінарських занятьта проведення таких занять. Підготовка та проведення змодельованих судових процесів
  4. До семінарських занять з дисципліни
  5. Завдання для семінарських занять
  6. ЗАГАЛЬНИЙ РОЗРАХУНОК ГОДИН ЛЕКЦІЙ, СЕМІНАРСЬКИХ ЗАНЯТЬ, САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ
  7. Заняття 13. Організація адміністративного судочинства. Провадження в суді першої інстанції. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  8. Заняття 15. Особливості провадження в окремих категоріях адміністративних справ. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  9. Заняття 3. Центральні та місцеві органи виконавчої влади. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  10. Заняття 6. Правовий статус об’єднань громадян в Україні. Особливості правового статусу фізичних осіб, що законно перебувають на території України. (Семінар – дискусія)
  11. Заняття 9. Притягнення до адміністративної відповідальності за правопорушення в окремих сферах державного управління. (Семінар – вирішення ситуаційних вправ)
  12. Запитання до семінару




Переглядів: 423

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Вправа 3. | Тести, вправи, завдання

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.