Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Склад і зміст техніко-економічних обґрунтувань

Розділ 8

ТЕХНІКО-ЕКОНОМІЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ТЕРИТОРІЙ ЗЕМЕЛЬ ПРИРОДНО-ЗАПОВІДНОГО ФОНДУ ТА ІНШОГО ПРИЗНАЧЕННЯ

Склад і зміст техніко-економічних обґрунтувань

Техніко-економічне обґрунтування є передпроектним докумен­том, який уточнює і доповнює матеріали попереднього погодження та розміщення об'єкта землеустрою, ширше визначає мету створен­ня, його розміри і територіальне розміщення, розвиток будь-яких територій, адміністративно-територіальних утворень, землеволодінь і землекористувань, природоохоронних, науково-дослідних, есте­тичних та інших природних комплексів та об'єктів. Точність основ­них техніко-економічних показників і вартості створення об'єктів землеустрою, одержаних в результаті складання техніко-економіч-ного обґрунтування, має бути не нижчою від точності аналогічних даних із розроблення (у подальшому) проектів землеустрою.

За своїм складом техніко-економічне обґрунтування, наприклад створення національного природного парку, охоплює:

1. Природні умови й ресурси.

1.1. Геоморфологічні умови.

1.2. Геологічна будова, фізико-геологічні процеси і гідрологічні умови.

1.3. Мінерально-сировинні ресурси.

1.4. Інженерно-геологічні умови.

1.5. Клімат.

1.6. Гідрографічна мережа.

1.7. Ґрунтово-рослинний покрив.

1.8. Тваринний світ.

1.9. Ландшафтна структура.

2. Господарське використання земельних ресурсів.

2.1. Структура використання земельного фонду.

2.2. Лісове господарство.

2.3. Сільське господарство.

2.4. Туризм, відпочинок, санаторне лікування.

3. Природоохоронне й рекреаційне оцінювання території природ­ного парку.

3.1. Комплексне оцінювання земель.

3.2. Оцінювання земель рекреаційного призначення.

3.3. Естетичне оцінювання природних ландшафтів.

4. Обґрунтування основних природоохоронних рішень щодо змі­ни цільового використання земель.

5. Розвиток природоохоронних, рекреаційних, науково-дослідних естетичних та інших природних комплексів та об'єктів.

6. Інженерно-технічне облаштування території.

6.1. Транспорт.

6.2. Енергопостачання.

6.3. Водопостачання й утилізація відходів.

7. Розвиток підприємств суміжних галузей з використання сіль­ськогосподарських і лісогосподарських галузей.

8. Природоохоронні заходи.

9. Обґрунтування джерел задоволення потреб парку у фінансо­вих, матеріальних та інших ресурсах.

10. Капітальні вкладення на будівництво та благоустрій госпо­дарських комплексів.

11. Пропозиції щодо організації природних комплексів, стадійно­сті і термінів проектування та будівництва, розроблення додаткової проектно-кошторисної документації.

12. Техніко-економічні показники.

 



Читайте також:

  1. B. Тип, структура, зміст уроку і методика його проведення.
  2. D-петля, що складається з 8–12 залишків, декілька з яких – дигідроуридинові.
  3. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  4. II. Анатомічний склад лімфатичної системи
  5. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  6. II. За зміною ступенів окиснення елементів, які входять до складу реагуючих речовин
  7. III Етап: Складання карти ризиків авіакомпанії й ранжирування виявлених ризиків
  8. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  9. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  10. IV. Зміст навчання
  11. IV. Зміст навчання
  12. IV. Зміст навчання




Переглядів: 524

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Практические задания для выполнения контрольной работы | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.