Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Завдання і мета складання схем землеустрою

ЧАСТИНА II

РОЗРОБЛЕННЯ

ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ

ДОКУМЕНТАЦІЇ І ПРОЕКТІВ

ТЕРИТОРІАЛЬНОГО

ЗЕМЛЕУСТРОЮ

 

 

w Схеми землеустрою адміністративно-територіальних утворень у системі землевпорядної документації

 

w Техніко-економічне обґрунтування організації територій земель природно-заповідного фонду та іншого призначення

РОЗДІЛ 7

СХЕМИ ЗЕМЛЕУСТРОЮ АДМІНІСТРАТИВНО-ТЕРИТОРІАЛЬНИХ УТВОРЕНЬ У СИСТЕМІ ЗЕМЛЕВПОРЯДНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ

 

Завдання і мета складання схем землеустрою

 

У системі землевпорядної документації схема землеустрою адмі­ністративно-територіального утворення є передплановим і передпроектним документом, сполучною ланкою між плануванням і ор­ганізацією використання та охорони земель на відповідному рівні і подальшою основою розроблення проектів землеустрою.

Схема землеустрою адміністративно-територіального утворення (області, району, території ради) — це комплекс текстових і графіч­них матеріалів, що мають юридичний, технічний, економічний зміст і наукове обґрунтування проблем, що розглядаються.

Зокрема, схема землеустрою адміністративного району єтехніко-економічною основою для територіального міжгалузевого і міжгос­подарського перерозподілу земель, удосконалення системи земле­володінь і землекористувань, розроблення пропозицій щодо органі­зації території району в цілому й окремих сільськогосподарських підприємств, меліорації й охорони земель, шляхової мережі та ін­ших елементів інженерної, соціальної і виробничої інфраструктури, а також розроблення проектів територіального і внутрішньогоспо­дарського землеустрою та ін.

Основне призначення схеми землеустрою адміністративного ра­йону як передпроектного і передпланового документа полягає в об­ґрунтуванні удосконалення розподілу земель з урахуванням розви­тку економіки земельних відносин в районі і відповідно до потреб різних галузей у земельних ділянках, а також у забезпеченні ком­плексного і взаємопов'язаного виконання всіх запроектованих на території району заходів регіонального, міжгалузевого, міжгоспо­дарського і господарського рівнів.

У результаті розроблення схеми землеустрою адміністративно-територіального утворення встановлюється система показників, яка забезпечує обґрунтованість і реальність перспективних і поточних планів раціонального використання й охорони земель.

В умовах глибоких соціально-економічних перетворень, зміни форм власності на землю і засоби виробництва, переходу до еконо­міки ринкового типу, вдосконалення землекористування сільськогосподарських підприємств, формування системи сталого землекорис­тування основне призначення схеми землеустрою адміністративно­го району полягає у виявленні найефективніших, екологічно безпеч­них і соціальне орієнтованих напрямів використання земельних ресурсів, створенні умов для науково обґрунтованого територіально­го, міжгалузевого, міжгосподарського і за формами власності пере­розподілу земель, економічно цілеспрямованого розвитку різних форм господарювання на землі, формування багатоукладної еконо­міки, а також у інформаційно-довідковому забезпеченні становлен­ня ринкових відносин на території району (області).

Зважаючи на це, основними питаннями, які слід розв'язати у схемі землеустрою, є:

* проведення аналізу стану й використання земель та оціню­вання ресурсного потенціалу земельних ресурсів адміністративно-територіального утворення, трансформації земельних відносин і визначення на цій основі головних шляхів удосконалення розподілу земель, їх раціонального використання й охорони;

* економічне районування та еколого-ландшафтне, ерозійне,
еколого-агроекологічне зонування території адміністративно-територіального утворення;

* виявлення земельних ділянок, які не використовуються, нера­ціонально використовуються або використовуються не за цільовим призначенням і не відповідно до дозволеного використання, таких, що вибули з обігу або віднесені до менш цінних угідь;

* формування або уточнення площ спеціальних земельних фон­
дів для регулювання обігу земель;

* оптимізація складу і співвідношення угідь, виявлення резервів
земель, придатних для сільськогосподарського виробництва, меліорації і поліпшення, обґрунтування внесення цих земель до фонду
перерозподілу і встановлення черговості залучення їх у сільськогос­подарський обіг;

* уточнення меж територій (земель) природоохоронного, природно-заповідного, оздоровчого, рекреаційного й історико-культурного
призначення;

* виділення земель з різними режимами використання, а також
земель, обмежених у використанні й обтяжених правами інших осіб;

* уточнення меж земель поселень, а також аналіз стану і вико­ристання земель комунальної та державної власності;

* обґрунтування потреби в земельних ресурсах для розвитку галузей різних форм господарювання на землі, визначення потреби в земельних ділянках для надання їх громадянам і юридичним особам для сільськогосподарських і несільськогосподарських цілей;

* удосконалення територіального і міжгалузевого перерозподілу
земель;

* перерозподіл земель сільськогосподарського призначення з метою усунення недоліків у розміщенні існуючих землеволодінь і землекористувань (черезсмужжя, вклинення, вкраплення, далекоземелля та ін.), створення нових і впорядкування існуючих сільсько­господарських підприємств з урахуванням створення нових перспек­тив розвитку існуючих селянських та фермерських господарств,
сільськогосподарських кооперативів;

* обґрунтування перспектив розвитку й удосконалення територіального розміщення галузей сільського господарства, інших галузей
районного агропромислового комплексу та їх кооперування, об'єктів
його інженерної, виробничої і соціальної інфраструктури, у тому
числі розміщення господарських і виробничих центрів, шляхової
мережі та інших комунікацій, розроблення пропозицій щодо вдос­коналення спеціалізації й уточнення обсягів виробництва сільсько­господарської продукції з урахуванням передбачуваного розподілу земель;

* розроблення заходів щодо поліпшення сільськогосподарських
угідь, відновлення і консервації земель, рекультивації порушених
земель, підвищення родючості ґрунтів, захисту земель від ерозії,
підтоплення, заболочування, вторинного засолення, забруднення
відходами виробництва і споживання, радіоактивними речовинами,
поліпшення природних ландшафтів тощо;

* визначення потреби в капітальних вкладеннях, матеріальних і
трудових ресурсах для реалізації намічених заходів, розроблення
пропозицій щодо фінансування і здійснення заходів, передбачених
схемою землеустрою;

* підготовка інформації, показників і нормативів з регулювання
ринкових земельних відносин;

* розрахунок техніко-економічних показників, екологічної, економічної і соціальної ефективності заходів, намічених у схемі зем­леустрою.

На основі вирішення перелічених завдань у схемі землеустрою адміністративного району уточнюють існуючі і визначають проекти меж, місце розташування і площі земель:

1)інших муніципальних утворень територіальних громад, які
перебувають у віданні розташованих у межах адміністративного
району, а також в межах населених пунктів;

2)промисловості, транспорту, енергетики, зв'язку, інформатики,
для забезпечення космічної діяльності, оборони, безпеки, іншого
спеціального призначення;

3)сільськогосподарського призначення, у тому числі сільськогосподарських організацій і селянських (фермерських) господарств усіх
організаційно-правових форм і форм власності;

4)особливо охоронних територій і об'єктів;

5)спеціальних земельних фондів і фонду перерозподілу земель у
складі земель сільськогосподарського призначення;

6)ділянок сільськогосподарських земель, переданих в оренду;

7)підсобних сільськогосподарських виробництв промислових під­приємств та інших організацій;

8)ділянок, передбачених для розширення особистих селянських
господарств, індивідуального житлового і дачного будівництва;

9)територій для ведення колективного садівництва, городництва
і тваринництва.

У результаті розроблення схеми землеустрою, наприклад, адмі­ністративного району формується організаційно-територіальна струк­тура його розвитку, її основою має бути розроблювана в схемі систе­ма землеволодіння і землекористування, яка відрізняється за фор­мами власності, галузевою приналежністю, формами господарю­вання з різним комплексом природних і економічних умов, особли­востями антропогенних впливів, структурою населення і системою розселення, демографічними тенденціями, системою культурно-побутового обслуговування.

 


Читайте також:

  1. I. Постановка завдання статистичного дослідження
  2. I. ПРЕДМЕТ, МЕТА ТА ЗАВДАННЯ ДИСЦИПЛІНИ
  3. II. Вимоги до складання паспорта бюджетної програми
  4. II. Завдання на проект.
  5. II. Перевірка домашнього завдання.
  6. II. Перевірка домашнього завдання.
  7. II. Перевірка домашнього завдання.
  8. II. Перевірка домашнього завдання.
  9. II. Перевірка домашнього завдання.
  10. II. Перевірка домашнього завдання.
  11. II. Перевірка домашнього завдання.
  12. II. Перевірка домашнього завдання.




Переглядів: 1838

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Динамическое представление строки. | Основні вимоги до складання схем землеустрою

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.