Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



З курсу «Історія України»

1. Охарактеризуйте дослов’янський етап державотворення на території України у найдавніші часи.

2. Політичний та соціально-економічний розвиток Київської Русі наприкінці ІХ – першій половині ХІІІ ст.

3. Розкрийте роль Київських князів у державотворчих процесах доби Давньої Русі (ІХ – ХІІІ ст.).

4. Галицько-Волинська держава як спадкоємиця традицій Київської Русі, її внутрішня та зовнішня політика.

5. Охарактеризуйте суспільно-політичний розвиток українських земель у складі іноземних держав (ХІV- середина ХVІІ століття).

6. Козацтво та його місце у системі соціально-економічних та політичних відносин в Україні (XV – перша половина XVІІ ст.).

7. Ґенеза українського козацтва та його історична роль (кінець ХV – ХVІІІ ст.).

8. Запорізька Січ, її виникнення, устрій та історичне значення (середина ХVІ – ХVІІІ ст.).

9. Національно-визвольна війна українського народу під проводом Б. Хмельницького в середині ХVІІ століття.

10. Охарактеризуйте діяльність гетьмана Б. Хмельницького в ході Національно-визвольної війни українського народу середини ХVІІ ст.

11. Формування Української держави в ході Національно-визвольної війни середини XVII століття, її найхарактерніші ознаки та історичне значення.

12. Охарактеризуйте соціально-політичну сутність та наслідки “Руїни” (друга половина ХVІІ ст.).

13. Гетьманщина як форма автономної української державності у складі Російської імперії. Остаточна ліквідація української державності у ІІ половині ХVІІІ ст.

14. Охарактеризуйте суспільно-політичне становище українських земель у складі Російської та Австро-Угорської імперій у ХІХ ст.

15. Український національний рух та процеси культурного відродження у ХІХ столітті. Роль Т.Г. Шевченка в українському національному русі.

16. Українська національно-демократична революція 1917-1920 рр., її досягнення та втрати.

17. Охарактеризуйте діяльність визначних постатей доби Української національно-демократичної революції 1917-1920 рр.

18. Визначте сутність нової економічної політики (НЕП) в Радянській Україні 1921- 1928 рр.

19. Охарактеризуйте соціально-економічне і політичне становище українських земель у 20-30 рр. ХХ ст.

20. Соціально-економічне становище України у 20-30-ті роки ХХ століття: політика індустріалізації та колективізації в Радянській Україні, їх сутність та наслідки.

21. Україна у роки Другої світової війни 1939-1945 рр.

22. Охарактеризуйте внесок українського народу у розгром нацистської Німеччини (1941-1945 рр.).

23. Соціально-економічні, демографічні й геополітичні наслідки Другої світової війни та їх вплив на Україну.

24. Охарактеризуйте процеси повоєнної відбудови та економічного розвитку України у 1946-1953 рр.

25. Охарактеризуйте соціально-економічні реформи в УРСР у другій половині 50-х - 60-х рр. ХХ століття.

26. Дисидентський рух в Україні в 1965-1985 рр. та його вплив на національно-культурні та політичні процеси.

27. Демократизація суспільно-політичного життя в УРСР у період перебудови (1985-1991 рр.).

28. Охарактеризуйте суспільно-політичні процеси, становлення та розвиток новітньої української державності у 1991- 2009 рр.

29. Соціально-економічні перетворення в незалежній Україні, їх сутність та мета.

30. Розкрийте основні напрямки зовнішньої політики України у новітню добу (1991-2010 рр.).


Читайте також:

  1. II. Мета вивчення курсу.
  2. II. ПРОГРАМА КУРСУ
  3. АКТУАЛЬНI ПРОБЛЕМИ І ЗАВДАННЯ КУРСУ РОЗМIЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ УКРАЇНИ
  4. Актуальність і завдання курсу безпека життєдіяльності. 1.1. Проблема безпеки людини в сучасних умовах.
  5. Актуальність курсу історіософії історії України
  6. Актуальність курсу «Історіософія історії України».
  7. В результаті вивчення курсу
  8. В – Індивідуальні розділи курсу
  9. Визначення маркетингу й ключових понять курсу
  10. Визначення предмету курсу
  11. Визначення предмету курсу
  12. ВСТУП ДО КУРСУ




Переглядів: 422

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Рефератів з курсу «Історія України» | Критерії екзаменаційного виміру знань студентів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.