Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



За допомогою 8 рівнів біполярних шкал прикметників керівник повинен описати того працівника, з яким би він хотів працювати менш за все

¨ показник LPC: least preferred coworker – найменш привабливий співробітник

показник LPC: least preferred coworker – найменш привабливий співробітник

¨ Якщо співробітник, з яким найменше хочеться працювати, описується дуже позитивно(високий показник LPC), то керівник в першу чергу зацікавлений в хороших особистісних контактах зі співробітниками.

¨ Якщо найменш привабливий співробітник описується відносно негативно (низький показник LPC), тоді керівник зацікавлений в першу чергу, в продуктивності співробітника та спрямований на завдання.

¨ Твердження: «те, що ти говориш про інших людей, говорить більше про тебе самого, ніж про інших»

3 показники опису ситуації управління за Фідлером:

Стосунки «працівник – керівник» описують особистісну довіру та взаємоповагу учасників

Легітимна влада описує можливості керівників впливати на підлеглих та передбачає застосування повного спектру можливостей винагороди та покарання

Структура завдань – визначається за допомогою розподілу аспектів завдання за категоріями (наприклад, специфіка рішення, можливість перевірки, чіткість мети та різноманітність шляхів досягнення цілі)

4.4. ТЕОРІЯ СПОСОБІВ ТА ЦІЛЕЙ УПРАВЛІННЯ "ШЛЯХ-МЕТА"

Теорія " шлях-мета“, Роберт Хаус (Robert House, 1971)

Суть теорії "шлях-мета“:

Робота керівника полягає в підтримці своїх підлеглих в досягненні цілей; керівник повинен вказувати напрям або допомагати підлеглим для того, щоб гарантувати відповідність їх особистих цілей загальним цілям групи та організації.


Читайте також:

  1. CMM. П'ять рівнів зрілості
  2. I. При підготовці до переговорів визначите склад делегації і її керівника.
  3. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  4. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  5. IV. Обов'язки і права керівника та заступника керівника подорожі
  6. Авоматизація водорозподілу регулювання за нижнім б'єфом з обмеженням рівнів верхнього б'єфі
  7. Автократичний тип керівника.
  8. Авторитет керівника
  9. Але якщо повірений узнав чи повинен був узнати про припинення доручення, довіритель не виплачує винагороду і не відшкодовує збитки, якщо повірений продовжує виконувати доручення.
  10. Аналіз економічноїї політики за допомогою моделі Мандела-Флемінга. Випадки вільного та фіксованого валютного курсів.
  11. Аналіз цін конкурентів проводиться за допомогою
  12. АРМ керівника




Переглядів: 605

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Теорія ситуативного управління: три фактори | Чотири основні стилі управління. Роберт Хаус

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.009 сек.